  • From: "Roman" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: praktykant
    Date: Thu, 20 Nov 2008 17:04:54 +0100

    Witam,
    w biurze obok od miesiaca widze nowego praktykanta nic dziwnego lecz od
    kilku dni obserwuje jak szefowa firmy wydaje dziwne prace dla tegoz
    praktykanta nie zwiazane z zawodem (np. mycie podlogi na
    korytarzu,drzwi,okien,wyrzucanie smieci itp.) Praktykant to raczej osoba
    ,ktora zostala skierowana do poduczenia sie zawodu prawda? ...a tu przyklad
    praktykanta , ktory zajmuje sie sprawami nie zwiazanymi z zawodem.
    Delikatnie mowiac , zrobilo mi sie go szkoda.
    Mam wobec tego pytanie, czy szefowa ma prawo do takiego traktowania
    praktykantow?