  • Data: 2008-11-21 07:58:53
    Temat: Re: praktykant
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 21 Nov 2008 07:30:06 +0100, mz napisał(a):

    > Task tu dyskutujecie a nie pomyśleliście, że ten praktykant to facet który
    > ma nauczyć sie sprzątać ? Może to jego będzie praca w przyszłości.
    > Nie ma dowodów, że tak nie będzie a z tego postu mi wychodzi, że skoro
    > kierownictwo zadaje mu takie prace to tak ma być bo taki jest program jego
    > praktyk. Przeciez w przypadku kontroli ze strony szkoły (jeśli to uczeń)
    > cała praktyka wzieła by w łeb a firma nie otrzymała więcej praktykantów.
    > Kontrole się takie odbywają naprawde.

    Gdzie Ty żyjesz? :>

    Odbywałem 18-miesięczną zastępczą służbę wojskową, miałem być operatorem
    wprowadzania danych, a większość czasu byłem archiwistą i oczywiście wołem
    roboczym. Kontrola była chyba ze dwa razy w ciągu tego czasu, paru nas tą
    służbę w urzędzie pełniło, ale NIKT nie przyszedł nas zapytać o jakieś
    problemy czy obiekcje. Pokój, kanapa, kawka, podpisać papierek i papa.

    Zakładam też że wątkotwórca by nie opisywał problemu, gdyby to były
    praktyki sprzątacza, bo cała dyskusja traci wtedy sens.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net