  • 11. Data: 2018-12-21 07:42:09
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-12-18 o 00:14, RadoslawF pisze:

    > Nie wywalając dyscyplinarnie bezpośrednich podwładnych przyzwalał.

    A został ktoś prawomocnie skazany?

    > Nie rozmawiamy o cenie tylko o postawie funkcjonariuszy.

    Ale to jest jedno z drugim właśnie związane.

  • 12. Data: 2018-12-21 07:44:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-12-18 o 00:37, Kubuś Puchatek pisze:

    > Jak nie ma wpływu na to co robią jego podwładni to po co jest taki
    > komendant?

    Hitler próbował dowodzić pojedynczymi związkami taktycznymi centralnie i
    wiemy, jak się to skończyło.

    > Jeszcze raz: facet nie wiedział co działo się w jego firmie. Wywalili go
    > (i dobrze) a teraz zatrudnili w nowej. Myślisz, że się zmienił czy nadal
    > nie będzie miał pojęcia, co się u niego dzieje?

    Wywalili go dla tzw. "świętego spokoju".

  • 13. Data: 2018-12-21 07:46:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-12-18 o 06:24, Shrek pisze:

    > Noż kurwa. Twierdzisz, że dajemy broń nieudacznikom i nic z tym nie
    > można zrobić? A w zasadzie można - jak kulsony zabiją człowieka na
    > kulsonariacie, to ich szefa przenieść do innej parafi? I dziwisz się, że
    > ludzie traktują policję na równi z dawną milicją?

    Przede wszystkim twierdzę, że chamstwo i brak szacunku nie powinno być
    tolerowane. Resztę wyssałeś z palca.

  • 14. Data: 2018-12-21 07:50:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czyli zdymisjonowali go za nic?

    Moim zdaniem tak. Stanął po stronie prawa i ludzi i uznał, że poczeka,
    aż zewnętrzny powołany do tego organ - sąd - stwierdzi czyjąś winę.

    Jak policjant daje komuś mandat na kilka złotych mierząc prędkość
    radarem, który "mógł" ją le zmierzyć, te jest hejt. Ale jak Komendant
    miał wątpliwości i nie chciał nikomu łamać życia, bo nie wiedział, co
    się tam do końca wydarzyło, to jest tym złym człowiekiem.

  • 15. Data: 2018-12-21 10:04:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 20 Dec 2018 21:53:08 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > No i ...?
    > Żaden przepis tego nie zabrania.

    Zatem wszystko jest zgodne z prawem (i sprawiedliwością).
    Trzeba zacząć świętować zamiast czepiać się dobrych ludzi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2018-12-21 10:29:51
    Od: Kviat

> [...]
    > miał wątpliwości i nie chciał nikomu łamać życia, bo nie wiedział, co
    > się tam do końca wydarzyło, to jest tym złym człowiekiem.

    Czyli, gdy policjant przesłuchuje podejrzanego w kiblu, to komendant ma
    wątpliwości, czy w kiblu można podejrzanego przesłuchiwać?
    Jaki przepis pozwala na przesłuchiwanie w kiblu, że stwierdzasz
    stanięcie komendanta po stronie prawa?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2018-12-21 13:08:36
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 21.12.2018 o 07:44 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Hitler próbował dowodzić pojedynczymi związkami taktycznymi centralnie i
    > wiemy, jak się to skończyło.

    Ale ja mu na patrole łazić nie każę. Byłoby jednak miło, gdyby orientował
    się co w komisariatach się dzieje. I miał jakikolwiek wpływ na sposób
    pracy podkomendnych.
    A wygląda na to, że nie ma. Inni też nie mają?

    Pozdrawiam
    Kami

  • 18. Data: 2018-12-21 13:26:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A został ktoś prawomocnie skazany?

    Od kiedy za niewłaściwe wypełnianie obowiązków nie można zwolnić
    bez sądowego wyroku?

    > Ale to jest jedno z drugim właśnie związane.

    Co nie usprawiedliwia bierności funkcjonariuszy na stanowiskach.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2018-12-21 13:28:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Przede wszystkim twierdzę, że chamstwo i brak szacunku nie powinno być
    > tolerowane. Resztę wyssałeś z palca.

    Bicie skutych aresztantów i traktowanie ich paralizatorem to już
    nie chamstwo i dlatego je tolerujesz?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2018-12-21 16:05:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 20-12-18 o 23:09, Kubuś Puchatek pisze:
> [...]

    Mozliwe, bo z komendy wojewodzkiej do dzielnicowej daleko.

    >Jakie pozwalał? Jaki komendant wojewódzki Policji ma realny wpływ, co
    >robią szeregowi policjanci? Ty sądzisz, że on przyzwalał na takie
    >wygłupy,

    No chyba jednak przyzwalal, choc posrednio.

    >albo o nich wiedział?

    No ba - oficjalnie oczywiscie nie wiedzial, ale jesli naprawde nie
    wiedzial, to moze byl niekompetentny ?

    Co prawda o innych podobnych ekscesach nie slychac we Wrocku ...
    dziwne.
    Jesli to pojedynczy wybryk - to dziwne,
    jesli nagminne a nie slychac ... tez dziwne :-)

> [...]
    >wzrośnie. Próbujemy obecnie w cenie 3/4 kasjera z marketu mieć
    >komandosa. I komendant wojewódzki Policji niczego tu zmienić nie

    A kto ma pilnowac, zeby tak sie nie dzialo?
    To dlaczego KW nie pilnuje, zeby podlegli komendaci pilnowali ? :-)

    J.