  • 21. Data: 2018-12-21 16:37:22
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-12-18 o 13:28, RadoslawF pisze:

    > Bicie skutych aresztantów i traktowanie ich paralizatorem to już
    > nie chamstwo i dlatego je tolerujesz?

    Z czego wnosisz, że toleruję?

  • 22. Data: 2018-12-21 18:40:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Z czego wnosisz, że toleruję?

    Z twoich wypowiedzi na temat tych bandytów jak i na temat
    ich przełożonych.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2018-12-21 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No i ...?
    > Żaden przepis tego nie zabrania. Rozumiał bym, jakby jeszcze to on
    > raził Stachowiaka, no ale śmiem twierdzić, że on nawet w życiu tych
    > policjantów na oczy nie widział,którzy to zrobili.

    Przeraziłem się...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 24. Data: 2018-12-21 20:10:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > Stachowiaka, no ale śmiem twierdzić, że on nawet w życiu tych
    > policjantów na oczy nie widział,którzy to zrobili.

    Czy to złamanie prawa? Zapewne+ nie.
    Czy to stawia policję w (średnio) niekorzystnym świetle?
    Oczywiście skoro "zdarzenie" było 2.5 roku temu.

    Facet nie został wypierdolony z policji. Przez dymisje poniósł służbową
    "odpowiedzialność szefa". Czy już przenigdy nie powinien awansować?
    Prawo mu tego nie zakazuje. Tyle że 2.5 roku to może już nie chamsko
    szybko i tak IMHO "nieco" zbyt szybko.

    Zaś ja dotąd pamiętam dzielnych policjantów pałujących protestujących w
    sprawie śmierci Igora zanim w TVN wyciekło zabójcze nagranie.
    Wątpię bym oba te sprawy przez dziesięciolecia zapomniał,

    https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Amier%C4%87_Igora
    _Stachowiaka

    --
    A. Filip

  • 25. Data: 2018-12-21 20:40:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale to jest jedno z drugim właśnie związane.

    Oczywiście, że jest. Za swoją lojalną wobec władz postawę
    funkcjonariusze domagają się podwyżki. I ostatnio wynegocjowali.

    Shrek

  • 26. Data: 2018-12-21 20:44:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Hitler próbował dowodzić pojedynczymi związkami taktycznymi centralnie i
    > wiemy, jak się to skończyło.

    Oho. Zaraz będzie o dowodzie, że on w ogóle wiedział o zagładzie Żydów;)

  • 27. Data: 2018-12-21 20:47:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przede wszystkim twierdzę, że chamstwo i brak szacunku nie powinno być
    > tolerowane. Resztę wyssałeś z palca.

    Dlatego też uważam, że winni śmiertelnego pobicia na komisariacie,
    powinni mieć postawieni normalnie zarzuty. Jakby czterech dresów zkuło
    funkcjonariusza, wciągnęło do bramy, pobili, dusili i potraktowali
    paralizatorem, następnego dnia by funkcjonariusza kumple martwego
    znaleźli to jaki byłby zarzut?

    Więc masz rację - takiego chamstwa i braku szacunku dla społeczeństwa
    jakie prezentują ci funcjonariusze, ich przełożony i każdy kto to
    popiera nie należy tolerować.

    Shrek.

  • 28. Data: 2018-12-21 20:53:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Moim zdaniem tak. Stanął po stronie prawa i ludzi i uznał, że poczeka,
    > aż zewnętrzny powołany do tego organ - sąd - stwierdzi czyjąś winę.

    Prawo zezwala na przesłucvhiwanie w kiblu, bicie, rażenie i duszenie
    skutego przesłuchiwanego? Chyba nawet w wolsce nie jest to dozwolone.

    > Ale jak Komendant
    > miał wątpliwości i nie chciał nikomu łamać życia, bo nie wiedział, co
    > się tam do końca wydarzyło, to jest tym złym człowiekiem.

    Czego nie wiedział? Sekcja zwłok wykazała pobicie i duszenie. Film
    rażenie skutego w kiblu. Podopieczny zmarł. Czego jeszcze trzeba, zeby
    wiedzieć, że stało tam się wystarczająco wiele, żeby stanowczo
    zareagować? Plujecie społeczeństwu w twarz i domagacie się za to szacunku.

    Shrek

  • 29. Data: 2018-12-21 20:59:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2018 o 19:59, Budzik pisze:

    > Przeraziłem się...

    Przerażające to jest dopiero jak zdasz sobie sprawę, że on wyraźnie na
    plus od przeciętnego kulsona pod względem IQ i swojego rodzaju
    "logicznego" wnioskowania wypada... Jak ktoś kiedyś napisał, piszący na
    grupach są jednak na swój sposób jakąś elitą, Robert też jest elitą
    wśród policjantów. Pomyśl sobie co prezentuje sobą funkcjonariusz ze
    średniej czy wręcz niskiej półki (a takich jest większość). To jest
    dopiero przerażające...

    Shrek

  • 30. Data: 2018-12-21 21:19:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-12-18 o 20:47, Shrek pisze:

> [...]
    > Więc masz rację - takiego chamstwa i braku szacunku dla społeczeństwa
    > jakie prezentują ci funcjonariusze, ich przełożony i każdy kto to

    Nie znam materiałów, ale jeśli były dowody, to powinni właśnie dostać.
    Nie dziw się postawie komendanta, skoro nie dostali. A decyzje o
    postawieniu lub nie zarzutu podejmowano poza policją.