  • 1. Data: 2002-05-13 09:04:08
    Temat: praca
    Od: "guru" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taki problem. Ponad 1,5 roku temu pracowalem na kontrakcie w Niemczech,
    wyplate bralem w markach. Po powrocie dostalem jeszcze wyplate za
    poprzedni miesiac, i wszystko bylo w porzadku az do zeszlego miesiaca.
    W miedzyczasie zmienilem pracodawce. Otórz poprzednia firma pisze ze
    ostatnia
    pensje powinienem wziasc w zlotówkach i taka byla naliczona, natomiast pani
    w kasie
    wyplacila nam (ok 20 osób) w markach, rachunek jest wiec dosc prosty,
    powinnismy
    zwrócic 1/2 pensji wówczas wzietej. Problem w tym ze przez ten czas zylem w
    blogiej
    niswiadomosci i zaciaglem dosc pokazny kredyt mieszkaniowy i szczerze mówiac
    nie usmiecha mi sie tego oddawac, (bo i tak nie mam z czego).
    Czy prawo mówi cos w takiej sytuacji ?

    z góry dzieki
    guru

  • 2. Data: 2002-05-14 18:42:35
    Temat: Re: praca
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl>

    Użytkownik "guru" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mówiac
    | nie usmiecha mi sie tego oddawac, (bo i tak nie mam z czego).

    Mogą Cię pozwać z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia, ale jesteś zobowiązany
    do jego zwrotu póki jesteś wzbogacony.

    Marcin.+