  • 1. Data: 2002-05-13 08:22:43
    Temat: fotelik do przewozu dziecka
    Od: "otiks" <o...@o...pl>

    od dzis obowiazuje przepis o przewozeniu dzieci w fotelikach, Jezeli dziecko
    ma do 12 lat i mniej niz 150 cm wzrostu to jest obowiazek jazdy w foteliku.
    Przyczyna jest oczywista, pasy bezwladnosciowe trzy-punktowe moga uszkodzic
    krtan jesli przechodza przez szyje dziecka, a co w wypadku posiadania w
    samochodzie na tylnej kanapie tylko pasow biodrowych ktore identycznie
    chronia doroslego i dziecko? w tym wypadku nie ma mozliwosci uszkodzenia
    krtani, jak to sie ma do przepisu ktory kompletnie nie uwzglednia takich
    pasow?

    Otiks

  • 2. Data: 2002-05-18 19:17:00
    Temat: Re: fotelik do przewozu dziecka
    Od: "Zeb" <b...@p...onet.pl>

    Jesli moge zapytac który to przepis (Dziennik ustaw?)
    Zeb

  • 3. Data: 2002-05-19 16:14:27
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Zeb" <b...@p...onet.pl> napisał:

    >Jesli moge zapytac który to przepis (Dziennik ustaw?)
    W sprawie fotelków art. 39. 3 oraz art. 45. 2. pkt 4 i 5 PoRD.
    Aktualny znajdziesz na mojej stronie.

    Artur Golański
    http://www.kki.net.pl/~artgol/kodeks