  • 1. Data: 2005-06-01 18:06:07
    Temat: pożyczka
    Od: dscreator <d...@o...pl>

    Czy można wziąć pożyczkę na hipotekę bez pytania o zgodę
    współwłaścicieli? Jeśli posiadam 1/4 budynku (podział nie jet
    notarialny) to czy mogę wziąć na to pożyczkę?

  • 2. Data: 2005-06-01 19:24:41
    Temat: Re: pożyczka
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    dscreator napisał(a):
    > Czy można wziąć pożyczkę na hipotekę bez pytania o zgodę
    > współwłaścicieli? Jeśli posiadam 1/4 budynku (podział nie jet
    > notarialny) to czy mogę wziąć na to pożyczkę?

    Możesz, z tym że hipoteka będzie tylko na twoim udziale (art. 65 ust. 2
    ustawy o księgach wieczystych i hipotekach). Nie wiem czy bank na to
    pójdzie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam