  • 1. Data: 2006-09-19 19:31:55
    Temat: regulamin kredytu
    Od: Mrqs <m...@o...pl>

    Witam,

    Jest tak: regulamin karty kredytowej przewiduje, ze jesli do konkretnej
    daty oddam calosc zadluzenia to bank nie nalicza odsetek od kredytu.
    Jednak jesli wykorzystam np. 1000zl kredytu a w terminie splace 999zl to
    bank i tak nalicza mi odsetki od 1000zl a nie od tej zlotowki, ktora
    jest niezaplacona - i to od daty wykorzystania tego kredytu a nie od
    daty wymaganej splaty.

    Czy taka konstrukcja regulaminu jest zgodna z prawem? Czy mozna naliczac
    odsetki od oddanej kwoty?

    Bede wdzieczny za odpowiedz

    Mrqs

  • 2. Data: 2006-09-19 20:32:57
    Temat: Re: regulamin kredytu
    Od: m...@g...com

    Mrqs wrote:

> [...]
    > daty wymaganej splaty.
    >
    > Czy taka konstrukcja regulaminu jest zgodna z prawem? Czy mozna naliczac

    Odsetki biegnące od daty zadłużenia do daty spłaty: tak. Potem już nie.

    p. m.