  • 1. Data: 2006-09-19 19:37:16
    Temat: Kamera w przebieralni
    Od: s...@g...pl

    Witam!
    Dzisiaj w wiadomosciach widzialem reportaz o pani prokurator w naszym
    kraju ktora w hipermarkcie wynosila majtki za pare groszy. Cala
    sytuacja jest wrecz smieszna a pani prokurator wyleciala roboty choc
    sklep sprawy jej nie wytoczy, ale zaczalem zastanawiac sie jak to
    mozliwe ze kamera znajdowala sie w przebieralni?! Od kiedy jest to
    prawnie dozwolone? Jaka ustawa dokladnie to reguluje?
    Jesli mozna w przebieralni to znaczy ze mozna tez w WC, solarium,
    szatni, saunie i gdziekolwiek indziej?

    Czy wlasciciel obiektu nie powinien wyraznie podac informacji klientom
    ze obiekt jest monitorowany?

  • 2. Data: 2006-09-19 20:04:12
    Temat: Re: Kamera w przebieralni
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 19-09-2006 o 21:37:16 <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > szatni, saunie i gdziekolwiek indziej?
    >
    > Czy wlasciciel obiektu nie powinien wyraznie podac informacji klientom

    Przeciez podaje ... dokladnie takie cos na wejsciu: uwaga, obiekt jest
    monitorowany :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 3. Data: 2006-09-19 20:32:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 19 Sep 2006 12:37:16 -0700, s...@g...pl napisał(a):

    > sklep sprawy jej nie wytoczy, ale zaczalem zastanawiac sie jak to
    > mozliwe ze kamera znajdowala sie w przebieralni?!

    Skad wniosek ze kamera znajdowala sie w przebieralni? Kradziez mogl
    zauwazyc detektyw sklepowy, a zapis z kamery tylko potwierdzil ze babka
    wnosila np. 3 rzeczy a wyszla z dwoma.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-09-19 21:28:54
    Od: "=== igoR ===" <i...@W...gazeta.pl>

    > sklep sprawy jej nie wytoczy, ale zaczalem zastanawiac sie jak to
    > mozliwe ze kamera znajdowala sie w przebieralni?!

    Ten zapis był z kanciapy ochrony, w której ona się rozbierała i ściągała z
    siebie to co ukradła.
    A takich typków łatwo namierzyć, od tego są własnie ludzie w monitoringu.
    Widzisz na ekranie, że ktoś bierze pół kosza ciuchów, idzie mierzyć, za 15
    minut wychodzi z dwoma łahcami, to chyba coś nie tak, prawda?

    --
    igoR

  • 5. Data: 2006-09-19 21:34:17
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Uzytkownik <s...@g...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
> [...]
    > kraju ktora w hipermarkcie wynosila majtki za pare groszy. Cala
    > sytuacja jest wrecz smieszna a pani prokurator wyleciala roboty choc

    Najwyrazniej mamy inne poczucie humoru.

    Mnie sytuacja, w której prokurator kradnie chocby pudelko zapalek wcale nie
    smieszy.

    Monika

  • 6. Data: 2006-09-19 21:53:44
    Od: mufaska <m...@b...pl>

    Dnia 19 Sep 2006 12:37:16 -0700, s...@g...pl napisał(a):
    > a znajdowala sie w przebieralni?!

    JA OSTATNIO ZAUWAŻYŁAM tendencję montowania kamer nie W przebieralniach
    lecz NA WPROST nich. Efekt taki sam a kamerka wisi sobie i pięknie wszystko
    koduje spoza przebieralni :)

  • 7. Data: 2006-09-19 21:56:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream wrote:

    > Skad wniosek ze kamera znajdowala sie w przebieralni? Kradziez mogl
    > zauwazyc detektyw sklepowy, a zapis z kamery tylko potwierdzil ze babka
    > wnosila np. 3 rzeczy a wyszla z dwoma.

    Z tego, że pokazywali w TV zapis z tej kamery - duh :)

  • 8. Data: 2006-09-19 22:15:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2006 23:56:40 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Z tego, że pokazywali w TV zapis z tej kamery - duh :)

    :O

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-09-19 23:01:38
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    s...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > szatni, saunie i gdziekolwiek indziej?
    >
    > Czy wlasciciel obiektu nie powinien wyraznie podac informacji klientom

    to nie byla przebieralnia tylko pokoik do rewizji (pewnie dlatego byla
    tam kamera, dowody musza byc :P)

  • 10. Data: 2006-09-19 23:29:38
    Od: s...@g...pl

    Garvey napisał(a):

    > to nie byla przebieralnia tylko pokoik do rewizji (pewnie dlatego byla
    > tam kamera, dowody musza byc :P)

    Sluchaj skad takie wnioski?! W sumie nie przysluchiwalem sie
    komentarzowi ani w TVP ani w TVN. Jestes pewien tego ze to w jakies
    kanciapie robili a nie normalnie w szatni na sklepie?