  • 21. Data: 2015-08-18 01:58:37
    Temat: Re: powskie mieszkanie
    Od: Sonn <q...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-17 o 18:06, J.F. pisze:

    > Tyle teoria, praktyka bywa ciekawsza
    > http://natemat.pl/72469,nie-zaplacil-mandatow-za-2-t
    ys-zlotych-wiec-komornik-przyszedl-mu-zabrac-mieszka
    nie-zazyczyl-sobie-tego-ztm

    Nie zażyczył sobie tylko wskazał majątek dłużnika z którego można
    prowadzić egzekucję. Widzisz różnicę?

    --
    Sonn

  • 22. Data: 2015-08-18 18:19:46
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    (porządkowo) pytanie chyba było w miarę proste?

  • 23. Data: 2015-08-20 12:50:55
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > jest coś takiego jak mieszkanie własnościowe w bloku...
    >
    > co to kurwa za idiotyzm?
    >
    > interesuje mnie kwestia co się stanie jak mieszkaniec w bloku przestanie
    > płacić haracz spółdzielni?

    A co ma się stać?
    U mnie na osiedlu jest mieszkanie zadłużone na bodajże 280 tysięcy.
    Podobno nie płacą od 30 lat.
    I co? I nic. A nie, spółdzielnia za karę odcięła im kablówkę
    (spółdzielnianą) ;)

    W sumie wszyscy lokatorzy są zadłużeni w spółdzielni na parę milionów.