eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopostepowanie w przypadku braku reakcji na reklamcje?? › postepowanie w przypadku braku reakcji na reklamcje??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Joanna" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: postepowanie w przypadku braku reakcji na reklamcje??
    Date: Thu, 29 Dec 2005 22:07:41 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 12
    Message-ID: <dp1j6p$ho8$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: szostka-nat.os.kn.pl
    X-Trace: opal.futuro.pl 1135890457 18184 81.219.225.221 (29 Dec 2005 21:07:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Dec 2005 21:07:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:353868
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    zamówiłam dla firmy identyfikatory. Zostały wykonane w sposób nie
    satysfakcjonujący nas.
    Skierowałam pismo do producenta i odesłałam dentyfikatory.
    Odpowiedz jest wymijająca, na kolejne pisma brak reakcji?
    Szef mnie przyciska do muru, że mam załatwić sprawę.
    W jaki sposób postępować z nieuczciwym producentem (zamówienie przez
    internet, notabene wykonali nam kilka tysięcy kart stałego klienta uzyskując
    rewelacyjną jakość, a skopali 20 identyfikatorów).
    Pozdrawiam, J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1