eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopostepowanie w przypadku braku reakcji na reklamcje?? › Re: postepowanie w przypadku braku reakcji na reklamcje??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: postepowanie w przypadku braku reakcji na reklamcje??
    Date: Fri, 30 Dec 2005 02:23:25 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <dp226h$sag$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dp1j6p$ho8$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: dor197.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1135905809 29008 83.24.125.197 (30 Dec 2005 01:23:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Dec 2005 01:23:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <dp1j6p$ho8$1@opal.futuro.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:353954
    [ ukryj nagłówki ]

    Joanna wrote:
    > Witam,
    > zamówiłam dla firmy identyfikatory. Zostały wykonane w sposób nie
    > satysfakcjonujący nas.
    > Skierowałam pismo do producenta i odesłałam dentyfikatory.
    > Odpowiedz jest wymijająca, na kolejne pisma brak reakcji?
    > Szef mnie przyciska do muru, że mam załatwić sprawę.
    > W jaki sposób postępować z nieuczciwym producentem (zamówienie przez
    > internet, notabene wykonali nam kilka tysięcy kart stałego klienta uzyskując
    > rewelacyjną jakość, a skopali 20 identyfikatorów).
    > Pozdrawiam, J.


    Cóż, możesz oczywiście powoływać się na rękojmię z Kodeksu cywilnego,
    możecie nawet iść z tą sprawą do sądu, tylko po co?
    Skoro jesteś przedstawicielką firmy - poważnego dla nich kontrahenta, to
    po prostu skontaktuj się tam telefonicznie z kimś wyżej postawionym i
    wyjaśnij, że strata dobrego klienta z powodu byle 20 identyfikatorów im
    się po prostu nie opłaca. Szczególnie, że z innych ich prac jesteście
    zadowoleni. A teraz sprawa jest może niewielka, ale zależy Wam na
    czasie, zatem ich reakcja jest niezrozumiałą próbą pozbycia się dobrego
    klienta.


    --
    MArta
    m...@N...pl
    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu
    http://doradcy-prawni.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1