  • 1. Data: 2002-04-15 09:03:46
    Temat: posiadanie marihuany - kary w praktyce
    Od: "ginter grass" <s...@p...gazeta.pl>

    bylbym wdzieczny, gdyby odezwaly sie osoby, ktore znaja kogos/slyszaly o kims
    skazanym pod rzadami 'nowej' ustawy za posiadanie nieznacznej ilosci
    marihuany
    (ostatnie 1.5 roku). znam zakres kar wynikajacy z przepisow prawa, interesuje
    mnie jednak praktyczne podejscie prokuratury/sadow. czy orzekane
    sa raczej grzywny, czy moze podejscie jest bardziej restrykcyjne? chodzi o
    osobe dotychczas nie karana, studenta o tzw. dobrej opinii, zadnego handlu,
    jedynie posiadanie. dzieki.

  • 2. Data: 2002-04-25 19:51:11
    Temat: Re: posiadanie marihuany - kary w praktyce
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    "ginter grass" <s...@p...gazeta.pl> wrote
    <a9e51i$ohm$1@news.gazeta.pl>:

> [...]
    >restrykcyjne? chodzi o osobe dotychczas nie karana, studenta o tzw.
    >dobrej opinii, zadnego handlu, jedynie posiadanie. dzieki.

    Niech sie student podda dobrowolemu ukaraniu karą grzywny - wniosek do
    prokuratury albo w toku rozprawy. Ewentualnie można spróbować wnioskować o
    warunkowe umorzenie postępowania.

    Pozdr

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."