  • 1. Data: 2002-04-15 08:33:51
    Temat: Sprzedaż mieszkania a podatek
    Od: "miczyli" <b...@o...pl>

    Witam, mam pytanie: jeśli sprzedaję mieszkanie własnościowe, które kupiłem
    2,5 roku temu, to czy będę musiał ja jako sprzedawca zpłacić jakiś podatek?
    Jeśli tak, to ile?

  • 2. Data: 2002-04-15 11:45:56
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania a podatek
    Od: "Dromader" <D...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miczyli" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, mam pytanie: jeśli sprzedaję mieszkanie własnościowe, które kupiłem
    > 2,5 roku temu, to czy będę musiał ja jako sprzedawca zpłacić jakiś
    podatek?
    > Jeśli tak, to ile?

    Tak 10 % wartości,

    Darek

  • 3. Data: 2002-04-15 12:45:05
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik "Dromader" <D...@p...onet.pl> napisał:

    > Tak 10 % wartości,

    Niekoniecznie. Może wystąpić do własciwego US o zaniechanie poboru składając
    oświadczenie, ze uzyskane pieniadze przeznaczy na cele mieszkaniowe.
    Rozliczyc sie z wydatków musi w ciagu 2 lat.

    --
    TOM BAFH NT/W2K/Linux/MAC/NetWare
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE