  • 1. Data: 2002-04-15 06:10:02
    Temat: Opiekun prawny
    Od: "Qwax" <...@...q>

    Z matką dziecka nie jesteśmy małżeństwem, mieszkamy wspólnie, dziecko
    ma moje nazwisko (nie matki).
    Dziecko urodziło się gdy jego matka była w innym związku, na rozprawie
    o zaprzeczenie ojcostwa zeznałem jako świadek że jest to moje dziecko.
    Po rozprawie i wyroku nadałem dziecku własne nazwisko.

    Czy prawnie jestem opiekunem dziecka? Czy sam wpis w akcie urodzenia
    dziecka jest wystarczający?

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 2. Data: 2002-04-15 13:47:19
    Temat: Re: Opiekun prawny
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, Qwax wrote:

    > Czy prawnie jestem opiekunem dziecka? Czy sam wpis w akcie urodzenia
    > dziecka jest wystarczający?

    Nie, sąd musi ci jeszcze osobno przyznać władzę rodzicielską - w wyroku
    ustalającym ojcostwo albo później, na wniosek.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-15 19:23:13
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    st...
> [...]
    ,że sąd cie pozbawił władzy . a nie sądze na sprawie o zaprzeczenie ojcostwa
    .
    USC
    >>> Odp. mi na pytanie Czy uznałeś małoletnie dziecko do protokołu i matka
    wyraziła na to zgodę i dziecko nosi twoje nazwisko ?

    Sandra

  • 4. Data: 2002-04-15 19:25:55
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    st...

    dziecka takie same jak matka chyba ,że zostaniesz pozbawiony tych praw na
    wniosek matki lub kogoś z zewnątrz ....
    Sandra

  • 5. Data: 2002-04-16 09:19:01
    Od: "Qwax" <...@...q>

> [...]
    > .
    > USC
    > wyraziła na to zgodę i dziecko nosi twoje nazwisko ?

    Dziecko nosi moje nazwisko. Byliśmy razem z matką dziecka w USC i
    zostało mi wpisane do dowodu - nie pamiętam co podpisywałem. - Nie
    zamierzam wycofywać się z tej decyzji, wprost przeciwnie chcę mieć
    pewność.

    Pozdrawiam
    Qwax