  • 1. Data: 2002-04-15 09:02:35
    Temat: komornicy
    Od: "-=Adam=-" <a...@k...net.pl>

    Jesli mam zasadzone alimety wysokosci 1200 zl na dziecko
    a moje dochody wynosza 2000 zl na reke
    czy komornik za inne dlugi moze mi zabrac pozostale 800 zl
    poniewaz nie mam zadnego majatku poza praca

    Adam

  • 2. Data: 2002-04-15 12:52:21
    Temat: Re: komornicy
    Od: "-=Adam=-" <a...@k...net.pl>

  • 3. Data: 2002-04-15 13:53:14
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, -=Adam=- wrote:

    > Jesli mam zasadzone alimety wysokosci 1200 zl na dziecko
    > a moje dochody wynosza 2000 zl na reke
    > czy komornik za inne dlugi moze mi zabrac pozostale 800 zl
    > poniewaz nie mam zadnego majatku poza praca

    W przypadku zbiegu egzekucji alimentów z egzekucją innych należności z
    wynagrodzenia za pracę (ale nie dotyczy to premii, nagród czy udziału w
    zysku przedsiębiorstwa) granicą jest 3/5 - w tym przypadku właśnie 1200
    zł, które pójdą na alimenty (są one zaspokajane w pierwszej kolejności),
    natomiast inni wierzyciele poczekają aż dostaniesz podwyżkę.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)