  • 1. Data: 2002-04-15 08:17:13
    Temat: Odkupienie oprogramowania od innej firmy
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Proszę mi powiedziec jak wygląda sprawa z przeniesieniem wszustkich praw na
    firmę X która odkupiła oprogramowanie (typu Windows 2000 lub pakiet Office)od
    innej firmy Y. Czy wszystkie prawa własności przechodzą na firme X?
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 2. Data: 2002-04-15 13:48:28
    Temat: Re: Odkupienie oprogramowania od innej firmy
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 15 Apr 2002 k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > firmę X która odkupiła oprogramowanie (typu Windows 2000 lub pakiet Office)od
    > innej firmy Y. Czy wszystkie prawa własności przechodzą na firme X?

    Nie, bo nie ma żadnych praw własności (chyba że do nośnika i papieru z
    dokumentacją). Transfer licencji odbywa się na zasadach w niej
    określonych, więc patrz tam.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)