  • 1. Data: 2002-04-15 09:09:02
    Temat: Pilne !!! - wynajem mieszkania w koszty działalności gosp.- pytanie
    Od: "Jarek" <w...@w...com.pl>

    Witam !!!
    Prowadzę działalność gosp.usługi (KPiR+VAT). Zameldowany jestem u moich
    rodziców, natomiast mieszkam (bez meldunku) i prowadzę swoją firmę w
    wynajmowanym mieszkaniu. Zwarcam się do Was z pytaniem, czy mogę czynsz,
    telefon i inne opłaty licznikowe wprowadzić sobie w koszty do książki,
    ew.także do VATu. Czy aby to zrobić muszę mieć umowę wynajmu mieszkania na
    firmę? Z telefonem byłby wtedy kłopot, bo ponoć TPSa wystawia rachunki
    jedynie dla właściciela dalnego mieszkania. Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Jarek