  • 1. Data: 2002-04-15 05:59:40
    Temat: kupno mieszkania
    Od: "PaweŁ N" <n...@t...pl>

    Mam następujące pytanie. Jeśli kupuję mieszkanie to na jakie elementy
    powinienem zwrócić uwagę przeglądając dokumenty mieszkania? Oraz w
    jaki sposób powinienem sprawdzić czy dane mieszkanie nie jest w jakiś
    sposób obciążone zadłużeniem. Dodam jeszcze ze chodzi o mieszkanie
    spółdzielcze własnościowe.

    Pozdrawiam Paweł

    ps. w miarę możliwości o wszelkie info proszę na priv.
    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    "Łatwiej zacząć niż skończyć"

  • 2. Data: 2002-04-15 08:07:58
    Temat: Re: kupno mieszkania
    Od: "Irro" <i...@w...pl>

    Użytkownik "PaweŁ N" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaki sposób powinienem sprawdzić czy dane mieszkanie nie jest w jakiś
    > sposób obciążone zadłużeniem. Dodam jeszcze ze chodzi o mieszkanie

    poszperaj w gazeta.pl w sekcji nieruchomosci (albo podobnie) - jest tam
    kilka porad

    Irro

  • 3. Data: 2002-04-15 13:54:06
    Od: Zbigniew Sałamacha <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > Jeśli kupuję mieszkanie to ....

    Witaj!
    Poszperaj lub popytaj na: pl.misc.budowanie
    Byl taki watek. Wynik dyskusji: wynajmij fachowca!!! Znajdzie wady
    mieszkania (dyskusja o cenie), znajdzie miny w dokumentach. Ty kupujesz
    mieszkanie raz-dwa razy w zyciu. Lepiej wydac pare groszy niz teraz
    przyoszczedzic, a potem .... (tfu!tfu! odpukac!!!).
    Powodzenia! zbisa