  • 1. Data: 2008-03-18 21:22:40
    Temat: [pord] Co sądzicie o Soboniu?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    dzisiaj ktoś mi polecił to:

    http://www.twigger.pl/index.php?id=456

    jako sensowne opracowanie. Ale się waham, bo to 100zł kosztuje, a w tytule
    błąd, na okładce błąd... Więc czy treść będzie sensowna?

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 2. Data: 2008-03-19 12:43:04
    Temat: Re: [pord] Co sądzicie o Soboniu?
    Od: "klamotx" <k...@...poczty.onet.pl>

    kurde, poszło na priv, sorry

    zdecydowanie polecam!
    Wszystkie przepisy z objaśnieniami i ewentualnym orzecznictwem
    Facet zna się na rzeczy

    Jako alternatywę proponuję Drexlera - co prawda mniej objaśnia ale jest
    tańszy (ok 30 - 40zł)
    Aczkolwiek niektóre interpretacje przepisów ma inne niż Soboń i czasami nie
    wiadomo komu wierzyć

    Pozdrawiam
    klamotx

  • 3. Data: 2008-03-19 21:29:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 19 marzec 2008 13:43
    (autor klamotx
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <frr251$mk$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > zdecydowanie polecam!
    > Wszystkie przepisy z objaśnieniami i ewentualnym orzecznictwem
    > Facet zna się na rzeczy

    A pisze jakimś językiem zrozumiałym dla mnie (nieprawnika)?
    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 4. Data: 2008-03-20 07:52:27