  • 1. Data: 2008-03-18 16:24:26
    Temat: wynagrodzenie biegłego
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Witam

    Zgodziłem się sporządzić opinię w sprawie cywilnej jako "biegły ad-hoc" (nie
    jestem zarejestrowanym biegłym, pracuję m.in. na uniwerku i sąd zwrócił się
    do wydziału z prośbą o pomoc).

    Z tego co się zdołałem zorientować sam powinienem przygotować rachunek za
    wykonaną pracę. Dotarłem do rozporządzeń o kosztach biegłych itd. ale
    wszędzie są tam strasznie zawiłe zasady określania "kwoty bazowej", która
    wywodzi się z ustawy budrzetowej i różnych procentowych współczynników.

    Czy ktoś mógłby podać jakąś konkretną kwotę bazową tudzież typową stawkę
    godzinową w takim przypadku (opnia z zakresu informatyki, ja stopnia/tytułu
    naukowego nie posiadam - piszę bo to zmienia stawki)?

    Dodatkowo pytanie czy mogę na rachunku umieścić oszacowane koszta telefonów,
    itd. (nie jestem w stanie dokładnie udokumentować tych kosztów, chociażby
    ze względu na różne "darmowe minuty").

    Czy gdzieś jest dostępny jakiś przykładowy wzór takiego rozliczenia,
    formularz?

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

  • 2. Data: 2008-03-18 19:32:58
    Temat: Re: wynagrodzenie biegłego
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > wywodzi się z ustawy budrzetowej i różnych procentowych współczynników.

    Jestes pewien ze pracujesz na uniwerku ? Jakim to cudem ? :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-03-18 20:43:54
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Jestes pewien ze pracujesz na uniwerku ? Jakim to cudem ? :)

    Uczelnia zapewnie techniczna:)

    HaNkA

  • 4. Data: 2008-03-18 21:43:09
    Od: "Jackare" <j...@p...pl>

    > pracuję m.in. na uniwerku i (...)
    >
    >(...) budrzetowej
    To może nie jesteś Polakiem, albo przynajmniej masz dysklesję ????

    >(...) koszta telefonów,
    To chyba po rosyjsku, bo po polsku są KOSZTY (koszt - m, l.poj. r.m.)

    > itd. (nie jestem w stanie dokładnie udokumentować tych kosztów, chociażby
    Bądź konsekwentny. Jeżeli "koszta", to nie możesz udokumentować tych
    "koszt".

  • 5. Data: 2008-03-18 21:50:50
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    KsZZysiek wrote:

    > Jestes pewien ze pracujesz na uniwerku ? Jakim to cudem ? :)

    ;-P ...bo to takie obce słowo a mi sie tak jak drzemka i odrzeć napisało...
    A czy na jakąś merytoryczną odpowiedź na moje pytanie to mogę liczyć?
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-03-19 02:21:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HaNkA ReDhUnTeR pisze:

    > Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Uczelnia zapewnie techniczna:)

    Masz coś do uczelni technicznych?

  • 7. Data: 2008-03-19 08:28:13
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Jackare wrote:

    > To może nie jesteś Polakiem, albo przynajmniej masz dysklesję ????

    A Ty jesteś wspaniałym najbardziej polskim Polakiem - wprawdzie robisz błędy
    interpunkcyjne ("????")

    > To chyba po rosyjsku, bo po polsku są KOSZTY (koszt - m, l.poj. r.m.)

    i masz w nosie słowniki [1] ale za to wspaniale wyładowujesz swoje
    frustracje czepiając się innych.

    [1] http://so.pwn.pl/lista.php?co=koszt

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-03-19 09:09:47
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Masz coś do uczelni technicznych?

    Hanka pewnie jest z WSP :))

    Wsparcie Seksualne Politechniki ;)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 9. Data: 2008-03-19 10:21:59
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > Hanka pewnie jest z WSP :))

    Rozwin sobie jakos skrot UJ - z taka bujna wyobraznia i powalajacym
    poczuciem humoru powinienes dac rade

    HaNkA

  • 10. Data: 2008-03-19 11:18:18
    Od: "Jackare" <j...@p...pl>

> [...]
    > błędy
    > interpunkcyjne ("????")
    >
    > i masz w nosie słowniki [1] ale za to wspaniale wyładowujesz swoje

    Nie mam frustracji- dobrze się bawię.
    --
    Jackare