eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoporadzcie prosze - nieuczciwy sprzedawca? › poradzcie prosze - nieuczciwy sprzedawca?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.lublin.p
    l!not-for-mail
    From: Jarek <s...@d...woli.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: poradzcie prosze - nieuczciwy sprzedawca?
    Date: Mon, 07 Nov 2005 21:56:00 +0100
    Organization: lubman
    Lines: 27
    Message-ID: <dkof14$38f$1@news.lublin.pl>
    Reply-To: s...@d...woli.com
    NNTP-Posting-Host: ext-gw3-rta.pronet.lublin.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.lublin.pl 1131396968 3343 212.182.122.5 (7 Nov 2005 20:56:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Nov 2005 20:56:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:340312
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie :)
    Pewnego pięknego dnia, dwa miesiące temu złożyłem w jednej firmie
    zamówienie na zakup i wymianę okien, na łączną kwotę 3400 zł.

    Do wybrania tej a nie innej firmy wielu firm lubelskich zachęciły mnie
    reklamy w gazetach ogłoszeniowych, głoszące, że klient może otrzymać w
    promocji gratis komplet żaluzji lub parapety wewnętrzne (do wyboru). W
    tym dniu ustaliłem ustnie z kierownikiem tej firmy, że jako gratis
    zamontowane będą żaluzje. Niestety nie spisałem tego dodatkowego
    ustalenia na umowie.

    Dzisiaj wymieniono mi te okna, a na pytanie o gratisowe żaluzje
    usłyszałem od kierownika firmy odpowiedź, że nic nie wie o żadnych
    żaluzjach i żebym mu "dupy nie zawracał" :) bo promocja dawno się
    zakończyła.
    W związku z taką reakcją szefa firmy odmówiłem zapłaty i odbioru faktury
    VAT za montaż okien.

    Na stronie internetowej firmy do dnia dzisiejszego udostępniony jest
    cennik okien głoszący, że cena obejmuje gratisowe parapety, które klient
    w zależności od własnej woli może zamienić na gratisowy komple żaluzji.

    Jak myślicie co dalej w tej sytuacji?

    --
    | pozdrowienia |
    | JK |

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1