  • 1. Data: 2005-11-07 20:56:00
    Temat: poradzcie prosze - nieuczciwy sprzedawca?
    Od: Jarek <s...@d...woli.com>

    Witajcie :)
    Pewnego pięknego dnia, dwa miesiące temu złożyłem w jednej firmie
    zamówienie na zakup i wymianę okien, na łączną kwotę 3400 zł.

    Do wybrania tej a nie innej firmy wielu firm lubelskich zachęciły mnie
    reklamy w gazetach ogłoszeniowych, głoszące, że klient może otrzymać w
    promocji gratis komplet żaluzji lub parapety wewnętrzne (do wyboru). W
    tym dniu ustaliłem ustnie z kierownikiem tej firmy, że jako gratis
    zamontowane będą żaluzje. Niestety nie spisałem tego dodatkowego
    ustalenia na umowie.

    Dzisiaj wymieniono mi te okna, a na pytanie o gratisowe żaluzje
    usłyszałem od kierownika firmy odpowiedź, że nic nie wie o żadnych
    żaluzjach i żebym mu "dupy nie zawracał" :) bo promocja dawno się
    zakończyła.
    W związku z taką reakcją szefa firmy odmówiłem zapłaty i odbioru faktury
    VAT za montaż okien.

    Na stronie internetowej firmy do dnia dzisiejszego udostępniony jest
    cennik okien głoszący, że cena obejmuje gratisowe parapety, które klient
    w zależności od własnej woli może zamienić na gratisowy komple żaluzji.

    Jak myślicie co dalej w tej sytuacji?

    --
    | pozdrowienia |
    | JK |

  • 2. Data: 2005-11-07 21:46:32
    Temat: Re: poradzcie prosze - nieuczciwy sprzedawca?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek" <s...@d...woli.com> napisał w wiadomości

    Wydrukować na wszelki wypadek ów cennik, bo może jutro zniknąć. Wezwać
    na piśmie firmę do wykonania zlecenia zgodnie z umową oświadczając, że
    w razie odmowy zlecisz montaż żaluzji konkurencji, a dopiero po
    wykonaniu przez konkurencję żaluzji resztę kwoty im zapłacisz. Teraz
    piłka po ich stronie :-)

  • 3. Data: 2005-11-08 05:28:15
    Od: Jarek <s...@d...woli.com>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > w razie odmowy zlecisz montaż żaluzji konkurencji, a dopiero po
    > wykonaniu przez konkurencję żaluzji resztę kwoty im zapłacisz. Teraz

    sęk w tym, że na umowie nie mam ani słowa o żaluzjach. Była tylko umowa
    ustna.

    --
    | pozdrowienia |
    | JK` |

  • 4. Data: 2005-11-08 05:42:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wezwać
    Teraz
    > sęk w tym, że na umowie nie mam ani słowa o żaluzjach. Była tylko
    umowa
    > ustna.

    Ale mowa jest w cenniku.