  • 1. Data: 2004-02-26 09:13:34
    Temat: porada prawna Wawa
    Od: "Beta" <m...@p...onet.skasuj.pl>

    Czy ktos ma moze namiar na prawnika w Warszawie ktory moze udzielic porady
    prawnej w granicach 100 zl? Sprawa cywilna, dotyczy kwaterunku.

  • 2. Data: 2004-02-26 09:17:02
    Temat: Re: porada prawna Wawa
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia czw 26. lutego 2004 10:13 , osobnik podajacy sie za Beta byl laskaw
    napisac:

    > Czy ktos ma moze namiar na prawnika w Warszawie ktory moze udzielic
    > porady prawnej w granicach 100 zl? Sprawa cywilna, dotyczy kwaterunku.

    tutaj opisz swoj problem, moze ktos pomoze?
    i nic nie bedzie kosztowalo ;))
    --
    pozdrawiam

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta

  • 3. Data: 2004-02-26 12:04:42
    Od: "Beta" <m...@p...onet.skasuj.pl>

    Uzytkownik "xmarcel" <x...@l...czasopisma.pl> napisal w wiadomosci
    > dnia czw 26. lutego 2004 10:13 , osobnik podajacy sie za Beta byl laskaw
    > napisac:

    > tutaj opisz swoj problem, moze ktos pomoze?
    > i nic nie bedzie kosztowalo ;))

    Juz opisywalam bez odpowiedzi. Ale moge jeszcze raz. Dostalam z kwaterunku
    nakaz odmurowania okna (zamurowal je poprzedni najemca czyli moja swietej
    pamieci babcia). Bo szpeci elewacje i moze byc siedliskiem grzyba. Z
    elewacja guzik prawda, z grzybem nie wiem, moze i jest, w kazdym razie u
    sasiadki jest i ona twierdzi ze siedlisko jest za tym zamurowanym oknem..
    Ale ja nie chce tego robic bo moze wtedy przejsc do mnie.
    Pytania moje sa nastepujace:
    po pierwsze czy musze to zrobic czy moge olac sprawe i jakie moga byc tego
    konsekwencje?
    po drugie jesli trzeba okno odmurowac to dlaczego czy ja mam poniesc koszty
    skoro zamurowane zostalo zaraz po wojnie i nie przeze mnie?
    po trzecie jak przejdzie do mnie grzyb to co? czy moge liczyc na jakies
    odszkodowanie? (pewnie retoryczne pytanie ale moze mozna sie na taka okazje
    jakos formalnie zabezpieczyc?)

    I to sa moje rozterki, sprawa wcale nie jest blaha bo boje sie zarowno
    kosztow (nie mam za duzo kasy) jak i tego grzyba...

    Jesli ktos moglby mi podpowiedziec jakie mam szanse, co musze, czego nie
    musze i co oni moga mi zrobic a czego nie, z gory dziekuje. Mieszkanie jest
    kwaterunkowe, tzn jestem glownym najemnca.

    Beta

  • 4. Data: 2004-02-26 14:38:00
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Zamiast latać po prawnikach napisz najpierw do ADM czy jak tam to się teraz
    zwie, iż nie zamurowywałeś żadnego okna bo nie byłeś wówczas najemcą i nie
    bardzo wiesz o co chodzi. Poproś ich również o podstawę prawną swojego
    roszczenia do Ciebie. Możesz zwrócić im również uwagę, że tak gruntowne remonty
    należą do właściciela lokalu a nie jego najemcy. Ty ze swojej strony możesz im
    udostępnić na czas potrzebny do określonych czynności technicznych lokal po
    wcześniejszym ustaleniu zakresu prac i ich czasu trwania.

    A tak na marginesie to najlepiej poczytać pismo w oryginale wówczas można coś
    bardziej konkretnego poradzić
    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,

  • 5. Data: 2004-02-27 09:02:41
    Od: "Beta" <m...@p...onet.skasuj.pl>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwie, iż nie zamurowywałeś żadnego okna bo nie byłeś wówczas najemcą i nie
    > bardzo wiesz o co chodzi. Poproś ich również o podstawę prawną swojego

    Czy oni mają obowiązek podać mi taką podstawę prawną? I ciekawe czy w ogole
    taka podstawa jest. To znaczy, gdzie może być zapisana, w dzienniku ustaw
    chyba nie, może w jakimś statucie albo w lokalnym rozporządzeniu? I czy w
    ogóle musi być podstawa prawna żeby takie roszczenia wysuwać?

    Beta