  • 1. Data: 2004-02-26 09:05:14
    Temat: Szukam prawnika
    Od: Tomek <t...@n...com>

    Witam

    Szukam prawnika, ktory podjal by sie poprowadzenia sprawy na drodze
    sadowej przeciwko "duzej firmie telekomunikacyjnej" o wyplate odszkodowania.
    Chodzi o niewywiazanie sie przez "firme" z dwoch umow, co skutkowalo
    tym, ze moja firma przez 3 miesiace nie miala lacza internetowego i
    linii telefonicznej.
    Ponioslem w zwiazku z tym dosc duza dla mnie strate finansowa, stracilem
    duzo w oczach klientow, mnostwo czasu, nerwow itd.
    Moim zdaniem jest to "razace niedbalstwo operatora", o ktorym mowi
    Ustawa Prawo Telekomunikacyjne i w takim przypadku moglbym sie domagac
    odszkodowania znacznie wiekszego niz standardowe "1/30 abonamentu za
    kazdy dzien".
    Do tego wszystkie moje reklamacje skladane przez "specjalna linie" ;)
    tego Operatora (mam numery i daty reklamacji) oraz pisemnie przesylane
    poleconym oraz skladane osobiscie reklamacje i skargi (mam
    potwierdzenia) z okresu wrzesien/pazdiernik 2003 pozostaly bez
    odpowiedzi do dzisiaj pomimo ustawowego terminu 14 dni.

    Pozdrawiam

    T.

  • 2. Data: 2004-02-27 00:07:39
    Temat: Re: Szukam prawnika
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    Bardzo jestem ciekaw czy ktos sie znajdzie.
    Tez mnie meczy mysl aby dochodzic odszkodowania za "utracone korzysci" -
    masa klientow odeszla, zrezygnowala bo sprawy ciagnely sie miesiacami czasem
    ponad pol roku - chodzilo o dzierzawe laczy telekomunikacyjnych i ogolnie
    infrastruktury operatora.
    Ta opieszalosc i swiadome w moim przekonaniu postepowanie aby tylko nie
    udostepnic lacza (w tym czasie moi klienci dostawali sterty ofert na
    neostrady dsle i inne badziewie - nie wierze w zbieg okolicznosci zwlaszcza
    ze to nagminna procedura) polozyla wiele moich projektow.
    Powiem wiecej: zglosili sie kiedys do mnie monterzy "tego operatora" z
    bezposrednia "propozycja" ze beda wykonywac kazde moje zlecenie, bo jak
    puszcze papiery normalnym obiegiem to i tak dostane odmowe ze wzgledu na
    brak mozliwosci technicznych a w najlepszym wypadku bede czekal pare
    miesiecy...

    pzdr.