  • 1. Data: 2004-02-26 09:38:49
    Temat: Dlaczego do wkroczenia na teren uczelni...
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    ...przez Policję wymagana jest zgoda władz uczelni? Zupełnie tego nie
    rozumiem, dlaczego szkoły wyższe traktuje się tutaj jakoś inaczej. To jakiś
    relikt z czasów SB, czy co?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2004-02-26 14:36:22
    Temat: Odp: Dlaczego do wkroczenia na teren uczelni...
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Samotnik <s...@s...eu.org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@s...zagle.org.p
    l...
    > ...przez Policję wymagana jest zgoda władz uczelni? Zupełnie tego nie
    > rozumiem, dlaczego szkoły wyższe traktuje się tutaj jakoś inaczej. To
> [...]

    Tatuś SB -k nie oświecił jak się robi prowokacje i krecią robotę ???

  • 3. Data: 2004-02-26 15:31:43
    Temat: Re: Dlaczego do wkroczenia na teren uczelni...
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .
    > ...przez Policję wymagana jest zgoda władz uczelni? Zupełnie tego nie
    > rozumiem, dlaczego szkoły wyższe traktuje się tutaj jakoś inaczej. To
    jakiś
    > relikt z czasów SB, czy co?

    duuuzo starsze....

    pozdrawiam,

    carlosky
    www.freefly.pl

  • 4. Data: 2004-02-26 16:43:59
    Od: "Lesny" <a...@g...pl>

    nie ma to jak rzeczowa odpowiedz... i po co ona?
    mozna sobie bylo odpuscic tez sarkazm.

  • 5. Data: 2004-02-26 18:14:34
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > nie ma to jak rzeczowa odpowiedz... i po co ona?
    > mozna sobie bylo odpuscic tez sarkazm.

    Można się domyślać , że sarkastyczna bo Samotnik wyraził żal
    z powodu nieobecności na uczelniach i w akademikach
    agentów SB ,prowokatorów politycznych i innych szpiegów .

  • 6. Data: 2004-02-26 19:26:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > ...przez Policję wymagana jest zgoda władz uczelni? Zupełnie tego nie
    > rozumiem, dlaczego szkoły wyższe traktuje się tutaj jakoś inaczej. To

    Najprościej odpowiedzieć, że z tego powodu, że tak chciał ustawodawca. Nie
    wiem od kiedy tak jest i czym się kierował. Osobiście uważam to za
    bezsens. Przepisy prawa wymagają, by w miarę możliwości poinformować
    kierownika jednostki na której terenie prowadzi się działania o tych
    działaniach. Czemu w odniesieniu do uczelni zrobiono wyjątek i wymagana
    jest zgoda Rektora, to nie wiem. Z tym, że nie spotkałem się w praktyce z
    przypadkiem nieudzielania takiej zgody.

  • 7. Data: 2004-02-26 21:34:28
    Od: "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com>

    Użytkownik "Lesny" <a...@g...pl> napisał

    > nie ma to jak rzeczowa odpowiedz... i po co ona?
    > mozna sobie bylo odpuscic tez sarkazm.

    Ale to prawda. Uniwersytety od zawsze korzystały z pewnej autonomii, np.
    studenci nie odpowiadali przed sądami "państwowymi" (a działo się to w
    średniowieczu), a przed własnymi.
    T.