  • 1. Data: 2004-02-26 07:50:34
    Temat: dot. zwolnienia - likwidacja stanowiska
    Od: "sMOCZYCA" <smoczyca @NOSPAMgower.pl>

    - pracownik kończy 3 miesięczne wypowiedzenie
    - likwidacja stanowiska
    - odprawa 3 miesięczna

    Proszę o podanie mi co powinno znaleźć się w świadectwie pracy - chodzi mi o
    dokładne artykuły i paragrafy bo ciągle się coś zmienia a ja nie chcę
    popełnić błędu.
    Dziękuję z góry.

  • 2. Data: 2004-02-26 20:55:50
    Temat: Re: dot. zwolnienia - likwidacja stanowiska
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) sMOCZYCA w wiadomości
    <news:c1k8lr$ep1$1@atlantis.news.tpi.pl> powiedział(a) co następuje:

> [...]
    > Proszę o podanie mi co powinno znaleźć się w świadectwie pracy - chodzi mi o
    > dokładne artykuły i paragrafy bo ciągle się coś zmienia

    A chcesz płacić odprawę? Bo ja zwykłem podpowiadać co pisać, jeśli nie
    chce się płacić. Jeśli płacisz to nic wielkiego nie musisz pisać,
    wystarczy, że zapłacisz. Napisz cokolwiek, bo nowa chora ustawa i tak
    posługuje się pojęciem "niewyłącznych przyczyn leżących wyłącznie po
    stronie niepracodawcy" czy jakoś tak równie mętnie. Bubel jak 102.

    --
    Olgierd
    Mój numer konta 91114020040000310218561792, wpłaty mile widziane