  • 1. Data: 2004-02-26 08:21:45
    Temat: Re: Klamstwa polcji i naruszenie swobod obywatelskich - troche dlugie ale pilne !!!
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Dlugi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b055df1a.0402250621.131cacc7@posting.google.com

    > Kolezanka spytala ponownie dlaczego nas spisuja, policjant postraszyl
    > paragrafem nr 77. Nie powiedzieli co znaczy dokladnie.

    Art. 77. kw Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy
    trzymaniu zwierzęcia, podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany

    Znasz przepisy jak powinien być wyprowadzany pies to pomyśl czego ewentualnie
    niedopełniła koleżanka.

    > oskarzno ja w tym protokole ze, uzywala wulgaryzmow w miejscu
    > publicznym pod wplywem alkoholu.

    a mają jakieś badania alkomatem lub pobierali krew do analizy???? ;)))
    i napisali może w protokole jakie słowa padły - masz świadka że nic nie zaszło
    takiego to go wezwij na sprawe będzie radośnie.

    >Ona przestraszona kara podpisala dokument niezgodny z prawda.

    W jakim miejscu podpisała bo to ważne?? Czy podpisała protokuł policmajstrów, że
    sie zapoznała??
    Co z jej wyjaśnieniami które powinny być spisane i widnieć powinien jej podpis
    pod nimi??

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,