  • 1. Data: 2004-02-26 08:17:41
    Temat: prawo budowlane -administacyjne ??
    Od: "leon" <l...@N...gazeta.pl>

    mam dwa pytania:
    1. Ile powierzchni (jaka odległość) od budynku - zgodnie z prawem budowlanym
    należy do budynku.

    2.
    a) Ile metrów chodnika przed lokalem chadlowym należy do lokalu
    b) czy mozna wystawic przed lokalem wystawke i ile przejscia nalezy zostawic
    dla pieszych.

    Jeśli t możliwe to prosiłbym o paragrafy.

    leon

  • 2. Data: 2004-02-26 21:47:56
    Temat: Re: prawo budowlane -administacyjne ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Feb 2004, leon wrote:

    >+ mam dwa pytania:
    >+ 1. Ile powierzchni (jaka odległość) od budynku - zgodnie z prawem budowlanym
    >+ należy do budynku.

    Zeznaję że jakby takie prawo było to poproszę o namiar.
    Budynek mojej wspólnoty stoi ścianą "w granicy" :>

    >+ a) Ile metrów chodnika przed lokalem chadlowym należy do lokalu

    Sądzę że w zakresie praw to nic, a w zakresie obowiązków (sprzątanie
    i odśnieżanie) - dla odmiany wszystko.
    I wyjaśniam że AFAIK źródłem nie jest "komunistyczny pomysł" tylko
    prawo pruskie :> (co nic a nic nie przyczynia się do zrozumienia
    powodów takiego łupienia "mających pecha mieszkać przy chodniku").

    pozdrowienia, Gotfryd