  • 1. Data: 2004-02-26 07:03:46
    Temat: Awans (zw wynagrodzenia) po skonczeniu studiow?
    Od: dofik <d...@f...pl>

    Przepraszam ze sie powtarzam, ale zalezy mi na odpowiedzi a postow tu
    przychodzi sporo, i nie chce aby moj utknal :)
    Powtorzenie posta:

    Szukalem w sieci czytalem KP itd ale niestety nie znalazlem nic co by mnie
    satysfakcjonowalo.
    O co chodzi:

    Pracuje 7 lat na jednej uczelni (jako technik). rok temu skonczylem studia.
    Moje kwalifikacje wiec wzrosly. Pytanie.
    Czy jest gdzies w Prawie napisane czy jakos obligatoryjnie nalezy mi sie
    podwyzka ? ew zmiana stanowiska ? (np na specjaliste- o ile dobrzekojarze -
    nalezy sie, po 5 latach pracy na jednym stanowisku i majac wykszt. wyzsze.)
    Podanie zostalo napisane - wystepowal z nim do rektora moj "najblizej"
    przelozony szef (szef technikow w mojej katedrze), ale odpowiedz byla bodaj
    enigmatyczna - do rozpatrzenia we wrzesniowej kalkulacji (oczywiscie wrz
    2003).
    Wogole co moge zrobic ? Prosze o odpowiedz
    MK

    PS
    Jest tzw siatka plac.

    Ale zastanawia mnie jedno:
    Nowo przyjmowany pracownik z wykszt wyzszym  na st techniczne dostanie
    WIEKSZE PIENIADZE niz ja pracujacy juz dlugo.. bo bedzie gdzie indziej w
    siatce plac czy widelkach.
    No nic tylko sie zwolnic i zatrudnic (kiedys podobno ludzie tak robili:)
    -oscylator ? )

  • 2. Data: 2004-02-27 08:06:34
    Temat: Re: Awans (zw wynagrodzenia) po skonczeniu studiow?
    Od: "Marcous" <k...@w...pl>

    nie wiem jak to jest w Panstwowych firmach
    ale w prywatnych nie placa za papier czy inny dyplom
    niemniej jednak podwyzszenie kwalifikacji jest punktem ktory mozna
    wykorzystac przy negocjacji podwyzki najlepiej dodac do tego argument
    zwiekszenie obowiazkow , wydajnosci i mysle ze szef przychyli sie do
    twojego podania

  • 3. Data: 2004-02-27 14:43:36
    Od: dofik <d...@f...pl>

    W panstwowych nie ma czegos takiego jak "negocjacja" dostajesz co ci daja i
    juz. Wcelu znalezienia argumentu napisalem nawet jakis artykul do gazety
    jednej. Nic nie pomoglo.

    Coz bede walczyl w jakis sposob, ale kazda walka tego typu jest ograniczona
    - "Jesli Panu nie odpowiada ta praca prosze szukac lepszej..."
    eh..
    Dzieki za odpowiedz.
    MK