  • 11. Data: 2004-09-02 07:30:39
    Temat: Re: pomylka sprzedajacego w cenie
    Od: "Piotr Macura" <f...@g...pl>

    Jest orzeczenie wykluczające stosowanie art 5 kc w przypadku badania zgodności
    umowy z zasadami współżycia społecznego, więc twój pomysł odpada. ;)

  • 12. Data: 2004-09-02 08:09:56
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Piotr Macura napisał(a) w wiadomości
    > Jest orzeczenie wykluczające stosowanie art 5 kc w przypadku badania
    > zgodności umowy z zasadami współżycia społecznego, więc twój pomysł odpada.
    > ;)

    Wątpię.
    Raczej źle zrozumiałeś orzeczenie.
    Treść umowy bada się pod względem zgodności z zasadami współżycia społecznego w
    oparciu o art. 58 paragraf 2 kc. Ale zasady wpsólżycia społecznego tylko dla
    drastycznych pomyłek.

    --
    JOHNSON :)

  • 13. Data: 2004-09-02 08:11:35
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Piotr Macura napisał(a) w wiadomości

    > Błędnie Johnson

    [....]

    Ja jednak pozostanę przy swoim stanowisku, że w grę wchodzą wady oświadczenia
    woli.

    --
    JOHNSON :)

  • 14. Data: 2004-09-02 08:14:11
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=30540908

  • 15. Data: 2004-09-02 08:15:23
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Jaroslaw Soja napisał(a) w wiadomości

    > http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=30540908

    W opisie jest właściwa cena.

    --
    JOHNSON :)

  • 16. Data: 2004-09-02 08:18:34
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/2/2004 10:09 AM, Johnson wrote:

> [...]
    > oparciu o art. 58 paragraf 2 kc. Ale zasady wpsólżycia społecznego tylko dla

    Inicjator wątku napisał o pomyłce o rzad wielkości - jak rozumiem, w
    jego oklicy jest układ dziesiętny, więc ok. 10 razy - w mojej ocenie
    jest dostatecznie drastyczne :-)

    PZdr: Catbert

  • 17. Data: 2004-09-02 08:47:43
    Od: "Piotr Macura" <f...@g...pl>

    Tu Johnson ma rację ;)

  • 18. Data: 2004-09-02 08:50:11
    Od: "Piotr Macura" <f...@g...pl>

    A to nie jest drastyczna pomyłka?

  • 19. Data: 2004-09-02 08:52:58
    Od: "Piotr Macura" <f...@g...pl>

    Wg twojego rozumowania, można by unieważnić każdą aukcję oraz sprzedaż w
    której Sprzedającemu nie spodobała się cena ;)

  • 20. Data: 2004-09-02 08:55:56
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Piotr Macura napisał(a) w wiadomości

    > Wg twojego rozumowania, można by unieważnić każdą aukcję oraz sprzedaż w
    > której Sprzedającemu nie spodobała się cena ;)

    W którym miejscu tak napisałem ? Napisałem tylko że stosuje się przepisy o
    wadach oświadczenia woli. Czy to naprawdę jest niejasne?

    --
    JOHNSON :)