1. Data: 2004-09-01 08:52:08
Temat:prawo budowlane - kontener handlowy
Od:"koser" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar postawić pod własną działalność gospodarczą niewielki pawilon
handlowy (12 m2), a właściwie przestawić go tylko z innego miejsca. Jakie
dokumenty, w jakiej kolejności i gdzie powinienem uzyskać?? Rozumiem,że musi być
zezwolenie budowlane nawet jeśli nie będzie on na stałe przytwierdzony do
podłoża (a jeśli nie, czy mógłbym podłączyć do niego prąd).Jakiej wielkości
działkę muszę mieć pod takiej wielkości obiekt (wysokość około 3 metrów,12m2).
Czy jeżeli go przenoszę z innego miejsca(a nie buduje) mogę ominąć jakieś koszty
(plany,badania ppoż. itp...).

Z góry dziękuję życzliwym ...

2. Data: 2004-09-01 20:31:56
Temat:Re: prawo budowlane - kontener handlowy
Od:k...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem,że nikt nie jest w stanie mi pomóc. Szkoda.

3. Data: 2004-09-01 20:32:04
Od:"koser" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem,że nikt nie jest w stanie mi pomóc. Szkoda.

4. Data: 2004-09-01 22:53:58
Od:Komodor <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

koser wrote:

> Rozumiem,że nikt nie jest w stanie mi pomóc. Szkoda.

Nie biadol. Grzej go Wydz. Arch. i Bud. Urzędu Miejskiego. Weź ze sobą mapkę
1:500 z planem sytuacyjnym, rysunek kontenra, projekt przyłączy i kwit na
prawo do dysponowania gruntem. Pewnie przyjmą zgloszenie. Jak nie to
powiedzą co uzupęłnic i wydadzą dec. Nr II czyli pozwolenie na budowę.
Poniewż to sklep to mogą kazać uzyskać pozwolenie na użytkowanie. Żadne
sztuczki z przesuwaniem nie pomogą. Nowa lokalizacja to nowa budowa.
--
Komodor

5. Data: 2004-09-02 08:45:15
Od:"koser" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję :) oto właśnie mi chodziło, ale...
> Nie biadol. Grzej go Wydz. Arch. i Bud. Urzędu Miejskiego. Weź ze sobą mapkę
> 1:500 z planem sytuacyjnym, rysunek kontenra,
sam mam(mogę) ją/go narysować ??
projekt przyłączy
(tu już trzeba zapłacić,ile i jakie ten gość ma mieć uprawnienia (chodzi tylko o
prąd)
i kwit na
> prawo do dysponowania gruntem.
(no właśnie a ile tego rguntu muszę wydzierżawić - to jest najważniejsze !!)
Pewnie przyjmą zgloszenie. Jak nie to
> powiedzą co uzupęłnic i wydadzą dec. Nr II czyli pozwolenie na budowę.
> Poniewż to sklep to mogą kazać uzyskać pozwolenie na użytkowanie.
(niewiem co to ale jeszcze sobie poczytam...:) )

Żadne
> sztuczki z przesuwaniem nie pomogą.(A kiedyś podobno przechodziły, czy cos się
zmieniło ???) Nowa lokalizacja to nowa budowa.

6. Data: 2004-09-07 21:15:28
Od:"koser" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy tu o wszystko trzeba prosić??(wiem, wiem biadolę) Komador zlituj się chłopie
i poświęć mi minutkę (widzę,że znasz się na rzeczy). Pozdrawiam

7. Data: 2004-09-08 15:44:00
Od:"znowu koser" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Komador

Komodor oczywiście..:), sorki

P.S. NIestety nie mam możliwości udania się do urzędów i dowiedzenia się(a na
telefon wydałem ostatnio 60 Euro i nic się nie dowiedziałem), bo nie jestem w
Polsce.Dlatego liczę na pomoc.A chciałbym to sprawnie załatwić ...itd,itp....:)
Pozdr