  • 1. Data: 2004-09-01 08:52:08
    Temat: prawo budowlane - kontener handlowy
    Od: "koser" <k...@i...pl>

    Mam zamiar postawić pod własną działalność gospodarczą niewielki pawilon
    handlowy (12 m2), a właściwie przestawić go tylko z innego miejsca. Jakie
    dokumenty, w jakiej kolejności i gdzie powinienem uzyskać?? Rozumiem,że musi być
    zezwolenie budowlane nawet jeśli nie będzie on na stałe przytwierdzony do
    podłoża (a jeśli nie, czy mógłbym podłączyć do niego prąd).Jakiej wielkości
    działkę muszę mieć pod takiej wielkości obiekt (wysokość około 3 metrów,12m2).
    Czy jeżeli go przenoszę z innego miejsca(a nie buduje) mogę ominąć jakieś koszty
    (plany,badania ppoż. itp...).

    Z góry dziękuję życzliwym ...

  • 2. Data: 2004-09-01 20:31:56
    Temat: Re: prawo budowlane - kontener handlowy
    Od: k...@i...pl

    Rozumiem,że nikt nie jest w stanie mi pomóc. Szkoda.

  • 3. Data: 2004-09-01 20:32:04
    Od: "koser" <k...@i...pl>

    Rozumiem,że nikt nie jest w stanie mi pomóc. Szkoda.

  • 4. Data: 2004-09-01 22:53:58
    Od: Komodor <k...@p...fm>

    koser wrote:

    > Rozumiem,że nikt nie jest w stanie mi pomóc. Szkoda.

    Nie biadol. Grzej go Wydz. Arch. i Bud. Urzędu Miejskiego. Weź ze sobą mapkę
    1:500 z planem sytuacyjnym, rysunek kontenra, projekt przyłączy i kwit na
    prawo do dysponowania gruntem. Pewnie przyjmą zgloszenie. Jak nie to
    powiedzą co uzupęłnic i wydadzą dec. Nr II czyli pozwolenie na budowę.
    Poniewż to sklep to mogą kazać uzyskać pozwolenie na użytkowanie. Żadne
    sztuczki z przesuwaniem nie pomogą. Nowa lokalizacja to nowa budowa.
    --
    Komodor

  • 5. Data: 2004-09-02 08:45:15
    Od: "koser" <k...@i...pl>

    Dziękuję :) oto właśnie mi chodziło, ale...
    > Nie biadol. Grzej go Wydz. Arch. i Bud. Urzędu Miejskiego. Weź ze sobą mapkę
    > 1:500 z planem sytuacyjnym, rysunek kontenra,
    sam mam(mogę) ją/go narysować ??
    projekt przyłączy
    (tu już trzeba zapłacić,ile i jakie ten gość ma mieć uprawnienia (chodzi tylko o
    prąd)
    i kwit na
    > prawo do dysponowania gruntem.
    (no właśnie a ile tego rguntu muszę wydzierżawić - to jest najważniejsze !!)
    Pewnie przyjmą zgloszenie. Jak nie to
    > powiedzą co uzupęłnic i wydadzą dec. Nr II czyli pozwolenie na budowę.
    > Poniewż to sklep to mogą kazać uzyskać pozwolenie na użytkowanie.
    (niewiem co to ale jeszcze sobie poczytam...:) )

    Żadne
    > sztuczki z przesuwaniem nie pomogą.(A kiedyś podobno przechodziły, czy cos się
    zmieniło ???) Nowa lokalizacja to nowa budowa.

  • 6. Data: 2004-09-07 21:15:28
    Od: "koser" <k...@i...pl>

    Czy tu o wszystko trzeba prosić??(wiem, wiem biadolę) Komador zlituj się chłopie
    i poświęć mi minutkę (widzę,że znasz się na rzeczy). Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-09-08 15:44:00
    Od: "znowu koser" <k...@i...pl>

    Komador

    Komodor oczywiście..:), sorki

    P.S. NIestety nie mam możliwości udania się do urzędów i dowiedzenia się(a na
    telefon wydałem ostatnio 60 Euro i nic się nie dowiedziałem), bo nie jestem w
    Polsce.Dlatego liczę na pomoc.A chciałbym to sprawnie załatwić ...itd,itp....:)
    Pozdr