  • 11. Data: 2008-06-17 18:11:00
    Temat: Re: pomówienie? znieważenie?
    Od: vbn <v...@v...qa>

    Neptun pisze:

    > nie znam to fakt ale wystarczą mi logi bo na 99% jestem pewien że to
    > pewna osoba a jeśli dostałbym logi to łatwo dojść do tego człowieka

    no a udowodniłbyś że to logi tego człowieka? Że w tym czasie to akurat
    on korzystał z komputera?

  • 12. Data: 2008-06-19 11:45:54
    Od: Neptun <n...@s...poczta.onet.pl>

    vbn pisze:

    > no a udowodniłbyś że to logi tego człowieka? Że w tym czasie to akurat
    > on korzystał z komputera?

    w tym momencie mam powiązanie ip - lokal - jego lokal teraz to on musi
    się obronić że nie korzystał

  • 13. Data: 2008-06-19 12:08:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 19 Jun 2008 13:45:54 +0200, Neptun napisał(a):

    > w tym momencie mam powiązanie ip - lokal - jego lokal teraz to on musi
    > się obronić że nie korzystał

    Nie, w prawie karnym nie ma domniemania winy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==