  • 1. Data: 2008-06-15 21:34:16
    Temat: druki rmua
    Od: Ashka <a...@o...pl>

    Witam,
    zakładam w sądzie pracy sprawę byłemu pracodawcy za berak wypłaty
    wynagrodzeń. czy mogę do pozwu podpiąc nakaz wydania druków rmua?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-06-16 15:49:28
    Temat: Re: druki rmua
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Jun 2008, Ashka wrote:

    > Witam,
    > zakładam w sądzie pracy sprawę byłemu pracodawcy za berak wypłaty
    > wynagrodzeń. czy mogę do pozwu podpiąc nakaz wydania druków rmua?

    Czekaj.
    Oczekujesz, że pracodawca popełnił wykroczenie w ten sposób, że
    odprowadził nienależne składki do ZUS?
    Bo składki odprowadza się od *wypłaconego* wynagrodzenia (a ściślej
    od "postawionego do dyspozycji pracownika", bo faktycznie mogło
    nie być wypłacone jeśliby pracownik nie odebrał bo nie przyszedł
    do kasy).
    Od niewypłaconego wynagrodzenia nie ma składek ani podatków!

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-06-17 15:57:22
    Od: Ashka <a...@o...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    > do kasy).
    > Od niewypłaconego wynagrodzenia nie ma składek ani podatków!

    oczekuje wydania druków rmua, za okres kiedy wynagrodzenie było wypłacane.
    I ponawiam pytanie :)

    Ashka

  • 4. Data: 2008-06-17 21:06:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jun 2008, Ashka wrote:

    > oczekuje wydania druków rmua, za okres kiedy wynagrodzenie było wypłacane.
    > I ponawiam pytanie :)

    A to dla mnie za trudne, zeby jasność była :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2008-06-21 20:54:11
    Od: kauzyperda <l...@Z...eu>

    Ashka pisze:

    > Witam,
    > zakładam w sądzie pracy sprawę byłemu pracodawcy za berak wypłaty
    > wynagrodzeń. czy mogę do pozwu podpiąc nakaz wydania druków rmua?

    Raczej mozesz zlozyc *wniosek* o zobowiazanie pozwanego przez sad do
    dostarczenia okreslonych dokumentow i ten wniosek uzasadnic (zwlaszacz
    dlaczego to jest konieczne i dlaczego sama tych dokumentow przedlozyc
    nie mozesz)

    --
    pozdr
    luck