  • 11. Data: 2015-05-14 07:21:26
    Temat: Re: pomówienie o spowodowanie kolizji drogowej
    Od: "Artur G." <b...@i...pl>

    dyskusyjnych:55542eb5$0$27530$6...@n...neostrad
    a.pl...

    W dniu 14-05-15 o 03:11, Artur G. pisze:

    >Tylko po co ta Policja na obecnym etapie? Może poczekaj na wyjaśnienie, o
    >co chodzi.

    Dowiedziałem się, że ktoś zgłosił w Szczecinie szkodę podając moje dane
    polisy OC i pojazdu. Pani z Proamy, z którą rozmawiałem przez telefon nie
    chciała mi podać danych personalnych tej osoby (ciekawe czemu, przecież to
    moja polisa i mój samochód), tylko potwierdziła, że tak było. Tak czy
    inaczej wygląda to na próbę oszustwa.

  • 12. Data: 2015-05-14 07:24:02
    Od: "Artur G." <b...@i...pl>

    > W dniu 14-05-15 o 03:11, Artur G. pisze:
    >Podejrzewam, że Artur G. chce popełnić przestępstwo polegające na
    >zgłoszeniu nieistniejącego przestępstwa. Dzisiaj idę to zgłosić na
    >policję i prokuraturę. Niech to wyjaśniają.

    Taaak, zapewne ktoś przez przypadek podał moje dane jako sprawcy zgłaszając
    kolizję u ubezpieczyciela. Normalne. ;)

  • 13. Data: 2015-05-14 07:26:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-14 o 07:24, Artur G. pisze:

    > Taaak, zapewne ktoś przez przypadek podał moje dane jako sprawcy
    > zgłaszając kolizję u ubezpieczyciela. Normalne. ;)

    Ale to nie twoje pieniądze i nie ciebie chcieli oszukać, zwolnij trochę
    poślady. Jak to próba oszustwa, to ubezpieczyciel sobie poradzi bez
    twojego pieniactwa.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-05-14 07:41:57
    Od: "Artur G." <b...@i...pl>

    W dniu 2015-05-14 o 07:24, Artur G. pisze:
    >Ale to nie twoje pieniądze i nie ciebie chcieli oszukać, zwolnij trochę
    >poślady. Jak to próba oszustwa, to ubezpieczyciel sobie poradzi bez
    >twojego pieniactwa.

    Masz chłopie jakieś problemy intelektualne?
    Przecież jak ktoś "skorzysta" z mojej polisy OC, to ja stracę zniżki!

  • 15. Data: 2015-05-14 08:23:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-14 o 07:41, Artur G. pisze:

    > Masz chłopie jakieś problemy intelektualne?

    Chyba ty.

    > Przecież jak ktoś "skorzysta" z mojej polisy OC, to ja stracę zniżki!

    Nie, bo nie będzie to wypłata za twoją szkodę.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2015-05-14 08:36:31
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Artur G." <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Taaak, zapewne ktoś przez przypadek podał moje dane jako sprawcy
    > zgłaszając kolizję u ubezpieczyciela. Normalne. ;)

    Zdecyduj się wreszcie jakie dane zostały podane ubezpieczycielowi. Tutaj
    piszesz, że Twoje jako sprawcy, kilka postów niżej, że auta i polisy. To
    spora różnica, chociażby z tego względu, że na podstawie numeru
    rejestracyjnego można w prosty sposób uzyskać dane polisy i za ich pomocą
    zgłosić szkodę. Jednak w tym wypadku zgłaszający nie ma danych właściciela
    czy sprawcy. Taka sytuacja np. może wystąpić, jeśli sprawca ucieknie z
    miejsca zdarzenia. I w takiej sytuacji można podejrzewać czyjś błąd.

    Jeśli jednak ktoś wskazał konkretnie Ciebie jako sprawcę, podał Twoje dane
    wrażliwe, które typowo się podaje w przypadku kolizji (adres, nr prawa
    jazdy, itp.), to wtedy rzeczywiście możnaby się niepokoić skąd je ma. Tylko
    w takim wypadku zadałbym sobie pytanie, dlaczego wykorzystuje je w taki
    głupi sposób. Jeśli to próba oszustwa, to wyjątkowo nieudolna...

    Wiwo

  • 17. Data: 2015-05-14 08:51:52
    Od: "Artur G." <b...@i...pl>

    Użytkownik "Wiwo" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >w takim wypadku zadałbym sobie pytanie, dlaczego wykorzystuje je w taki
    >głupi sposób. Jeśli to próba oszustwa, to wyjątkowo nieudolna..

    Z mojej wczorajszej rozmowy telefonicznej z pracownicą likwidacji szkód
    wynikało, że zgłaszający nie podał moich danych, tylko jakiegoś innego
    mężczyzny, któremu został samochód użyczony.
    Z tego co zrozumiałem zgłoszenie kolizji było telefoniczne.

  • 18. Data: 2015-05-14 08:55:16
    Od: "Artur G." <b...@i...pl>

    Użytkownik "Artur G." napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Wiwo" napisał w wiadomości grup

    Oczywiście podał też nr. rej. pojazdu, który rzekomo użyczyłem i model.
    Fakt, nie były to moje dane, tylko mojego pojazdu.
    Poza tym chyba musiał jakoś dostarczyć oświadczenie sprawcy, chyba że
    wystarczy oświadczenie telefoniczne, nie wiem.

  • 19. Data: 2015-05-14 08:57:36
    Od: "Artur G." <b...@i...pl>

    W dniu 2015-05-14 o 07:41, Artur G. pisze:

    > Przecież jak ktoś "skorzysta" z mojej polisy OC, to ja stracę zniżki!

    >Nie, bo nie będzie to wypłata za twoją szkodę.

    za szkodę mojego pojazdu, który rzekomo użyczyłem, więc ja tracę zniżkę.

  • 20. Data: 2015-05-14 09:39:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-14 o 08:57, Artur G. pisze:

    > za szkodę mojego pojazdu, który rzekomo użyczyłem, więc ja tracę zniżkę.

    Ale nie użyczyłeś i ubezpieczyciel nie jest odpowiedzialny za szkodę.
    To, że być może ubezpieczyciel dałby się zrobić w jajo nie oznacza, że
    obciąży to szkodowo twoją polisę.

    --
    Liwiusz