  • 1. Data: 2002-04-16 07:52:30
    Temat: pomocy
    Od: b...@w...pl (adasko)

    jezeli jest taka mozliwosc to prosze o pomoc w temacie napisania prosby do
    sadu o zawieszenie wyroku (odbycia kary w wiezieniu) z powodu zdrowotnych.
    Chodzi o to ze muj koles dostal ostatnio wyrok 1,5 roku do odsiadki (on
    twierdzi ze za niewinnosc), ale do tego jest chory od dawna na przewlekle
    zapalenie trzustki, tak jak mi sie wydaje choroba ta spelnia wymagania art.
    150 KW. Koles nie ma pieniedzy aby pujsc do adwokata w celu napisania takiej
    prosby i prosi o pomoc za moim posrednictwem. Moze moglibyscie przyslac
    jakis wzor takiego pisma na prw. k...@p...onet.pl , koles i ja
    bedziemy bardzo wdzieczni.

    adam

  • 2. Data: 2002-04-17 10:09:52
    Temat: Re: pomocy
    Od: b...@w...pl (adasko)

    mysle ze jednak odezwie sie jakas dusza dobra, czy moze wsrod prawnikow nie
    ma dobrej duszy i za wszystko trzeba placic, a moze to etyka nie pozwala na
    podanie jakiegos wzoru czy chocby zarysu takiego pisma.

    jeszcze raz prosze o pomoc adam