  • 1. Data: 2002-04-16 06:34:03
    Temat: licencja do kosza?
    Od: "qcol" <p...@f...pl>

    czy to normalna praktyka ze raz zakupiona licencja na program
    jest juz do konca zycia zwiazana z 1-szym wlascicielem?
    kiedys kupilem Subiekta firmy Insert... po jakims czasie okazalo sie ze
    program przestaje spelniac wymogi firmy... myslalem ze bede mogl go
    zatem przekazac innej firmie... niestety Insert odpowiada na to ze to
    prawnie niemozliwe...
    dlaczego jestem zmuszany wyrzucic program do kosza???

  • 2. Data: 2002-04-16 06:46:35
    Temat: Re: licencja do kosza?
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    qcol na pl.soc.prawo:
    > dlaczego jestem zmuszany wyrzucic program do kosza???

    bo licencja nie jest towarem a usługą?

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/

  • 3. Data: 2002-04-16 14:58:14