  • 1. Data: 2002-04-23 14:06:30
    Temat: pomoc prawna potrzeba pilnie - w spr. SMTS "Astral" w Lodz-Olechow-Janow
    Od: "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl>

    (pl.pregierz przepraszam - napietnuje pozniej - teraz ze wzgledow
    technicznych w tej formie)
    Potrzebna pomoc prawna.
    Sprawa dotyczy poczynan stowarzyszenia miłośników telewizji satelitarnej
    "Astral" w Łodzi i ich usług internetowych. Ze względów na pyskatość i
    niechęć do płacenia za coś czego nie dostałem i wspomnienie o walnym
    zebraniu i kontroli finansów zostałem w ciągu 24h całkowicie odcięty od
    internetu i wypowiedziano mi umowę nie informując o tym w e właściwy sposób.
    Proszę kontakt tel. 505726020 lub pomoc tu na grupie jeśli ktos mógłby
    pomóc - jutro zamieszcze na http://tvastral.republika.pl/ statut i umowę.
    Dzięki i przepraszam ale w pośpiechu pisane - bądzcie tolerancyjni :)
    t...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-23 16:37:58
    Od: t...@w...pdi.net

    In pl.pregierz tvASTRAL <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > pomóc - jutro zamieszcze na http://tvastral.republika.pl/ statut i umowę.
    > Dzięki i przepraszam ale w pośpiechu pisane - bądzcie tolerancyjni :)

    Cos ci sa winni? Chca od ciebie czegos? Tobie sie nie podobalo co dostawales
    to juz nie dostajesz i koniec. Jaki problem? Czy to stowarzyszenie to nie
    grupa ludzi ktorzy sobie, swoimi "recami" w kraju telekomunikacyjnych
    absurdow stworzyli dostep do Internetu? Czy zwykla komercyjna firma ktora
    kosi za dostep jak za zboze i podle nie wywiazuje sie z obietnic?

    > t...@p...onet.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 3. Data: 2002-04-23 18:02:34
    Od: "BartekB" <n...@...adresu>

    Użytkownik <t...@w...pdi.net> napisał
> [...]
    > to juz nie dostajesz i koniec. Jaki problem? Czy to stowarzyszenie to nie
    > grupa ludzi ktorzy sobie, swoimi "recami" w kraju telekomunikacyjnych

    Sobie, swoimi recami... To po co oferuja innym dostep do internetu?
    Filantropia, czy jak... Nie znam szczegolow, ale umowa chyba zwykle do
    czegos zobowiazuje, nieprawdaz? Sam pewnie chcesz, zeby inni wywiazywali sie
    wobec Ciebie z zawieranych umow. Chyba czasy "bierz co daja, a jak sie nie
    podoba, to spier.." dawno minely... A przynajmniej mam taka nadzieje
    :)(pomijajac tu oczywiscie niektorych powszechnie nielubianych
    monopolistow).
    pzdr.
    B.

    PS. Ja tam nic nie mam do Astralu, ale zwyczajnie mi tu zalecialo
    subiektywna ocena sprawy... :/

  • 4. Data: 2002-04-23 21:08:49
    Od: "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BartekB" <n...@...adresu> napisał w wiadomości
> [...]
    > pzdr.
    > B.
    >
    > PS. Ja tam nic nie mam do Astralu, ale zwyczajnie mi tu zalecialo

    Thx, właśnie obiektywizmu tu potrzeba. jutro może mi się uda znów coś
    napisać ale już na stronach - aby nie zaśmiecać usenetu założyłem bloga
    http://tvastral.blog.pl/
    gdzie publikuję m.in. treść wypowiedzenia :)) ale się uśmiejecie :)
    a na http://tvastral.republika.pl/ już jest lista kanałów - statut i umowa
    niestety później.

  • 5. Data: 2002-04-24 05:33:46
    Od: ":: karol ::" <b...@p...onet.pl>

    Niestety potwierdzają się negatywne opinie o tej sieci (a raczej o ludziach
    tam zatrudnionych).
    Dwoje moich znajomych mieszka na Olechowie i korzysta z usług tejże sieci.
    Czasami pomagam im przy konfiguracji PC do łączenia z i-netem.
    Tłumaczenia pracowników ASTRALa na temat przyczyn braku połączenia są
    śmiechu warte. Wciskają ludziom totalną ciemnotę. Wykazują się przy tym
    wyjątkową złośliwością, ignorancją (być może zamierzoną) i zwykłym,
    pospolitym chamstwem.

  • 6. Data: 2002-04-24 07:24:00
    Od: "konrad" <k...@w...lodz.pl>

    Astral poczyna sobie, bo jest pewien swojej pozycji na osiedlu. Skuteczne
    blokowali poczynania innych firm ktore chcialy wejsc na osiedle ze swoimi
    uslugami, w uzasadnieniu podajac "ze musza sie kierowac dobrem lokatorow"
    :), albo mowiac poprostu "nie". Firm tych bylo juz kilka, teraz ma tam
    podobno wchodzic PAI, moi znajomi rozmawiali z nimi i dowiedzieli sie ze ze
    PAI tez mial "niezbyt przyjemna" rozmowe z prezesem astralu. Ponoc im grozil
    i takie tam. No coz, stanowia panstwo w panstwie, sa pewni bo wiedza ze inni
    nie wejda, a z tego co slyszalem w planach jest podniesienie abonamenty do
    poziomu zblizonego TOYI, ael ciut mniej zeby bylo "konkurencyjnie". Mysle ze
    przydala by sie jakas interwencja w sprawach dzilania stowarzyszenia. A i
    najlepsze. Dowiedzialem sie ze abonament za TV z oczatkiem roku zostal
    podniesiony wlasnie po to zeby obsluzyc i zrobic inet na osiedlu. Wiec
    wszyscy czy maja czy tez nie maja sieci i tak placa za internet. Ciekawe co
    by powiedzil zarzad stowarzyszenia gdyby sie ich o to spytac. Jak by to
    uzasadnili.

  • 7. Data: 2002-04-24 10:28:18
    Od: ":: karol ::" <b...@p...onet.pl>

    > Astral poczyna sobie, bo jest pewien swojej pozycji na osiedlu. Skuteczne
    > blokowali poczynania innych firm ktore chcialy wejsc na osiedle ze swoimi

    Wszystko zależy od spółdzielni mieszkaniowej, a nie takiej czy innej sieci.
    To spółdzielnia decyduje o tym kogo wpuści na swój teren. Skoro więc ASTRAL
    skutecznie blokuje rozwój konkurencji należałoby zapytać prezesa spółdzielni
    jaki ma interes w tym, aby nie wpuścić innej sieci na osiedle.
    Jeżeli na osiedlu jest jedna jedynie słuszna sieć i "dla dobra mieszkańców"
    nie wpuszcza się innych no ogól jest to korupcyjny układ na linii prezes
    spółdzielni (dyrektor administracji) a firma dostarczająca internet. Wiem co
    mówię.
    Proponuję dowiedzieć się bezpośrednio w siedzibie spółdzielni
    (administracji) na czym polega wyższość jednej sieci na osiedlu :)))))))).
    Szczególnie polecam to wspólnotom mieszkaniowym, które same się finansują,
    dlaczego nie mogą zainstalować sobie konkurencyjnej sieci kablowej.

    Jako pozytywny przykład polecam Retkinię-Północ, gdzie obok siebie
    funkcjonuje: Retsat1, Toya, TPsa i Dialog. Każdy może wybrać ofertę, która
    najbardziej mu odpowiada.

  • 8. Data: 2002-04-24 10:45:24
    Od: ":: karol ::" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jako pozytywny przykład polecam Retkinię-Północ, gdzie obok siebie
    > funkcjonuje: Retsat1, Toya, TPsa i Dialog. Każdy może wybrać ofertę, która

    Jeszcze jedno:
    Słyszeliście pewnie o umowach na wyłączność jaką podpisywała TOYA z
    administracjami ???

  • 9. Data: 2002-04-24 11:05:09
    Od: "BartekB" <n...@...adresu>

> [...]
    > Jako pozytywny przykład polecam Retkinię-Północ, gdzie obok siebie
    > funkcjonuje: Retsat1, Toya, TPsa i Dialog. Każdy może wybrać ofertę, która

    Ale chyba TPse i Dialog to kazdy moze sobie wybrac, choc to drugie jeszcze
    nie wszedzie.
    A jesli chodzi o "jedyne sluszne" sieci, to obok na widzewie tez jest
    podobna sytuacja, bo robi sie wielkie klopoty innym firmom.
    pzdr.
    B.

  • 10. Data: 2002-04-24 19:16:24
    Od: "rzep" <r...@X...pl>

    A ja mam nieodparte wrażenie, że stowarzyszenie, które oferuje dostęp
    w cenie firmy komercyjnej, nie jest w porządku wobec członków.
    Dziwi mnie ich agresywność, ( jeśli prawdą jest jeden z postów powyżej,
    a także lekceważenie potencjalnych nowych członków ( nie są łaskawi
    podnosić słuchawki, a na nagrania na sekretarce nie odpowiadają.
    ( sprawdzone ) O co w tym wszystkim chodzi ?????

    rzep