eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomoc prawna potrzeba pilnie - w spr. SMTS "Astral" w Lodz-Olechow-Janow › Re: pomoc prawna potrzeba pilnie - w spr. SMTS "Astral" w Lodz-Olechow-Janow
    From: ":: karol ::" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.regionalne.lodz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomoc prawna potrzeba pilnie - w spr. SMTS "Astral" w Lodz-Olechow-Janow
    Date: Wed, 24 Apr 2002 12:28:18 +0200

    > Astral poczyna sobie, bo jest pewien swojej pozycji na osiedlu. Skuteczne
    > blokowali poczynania innych firm ktore chcialy wejsc na osiedle ze swoimi

    Wszystko zależy od spółdzielni mieszkaniowej, a nie takiej czy innej sieci.
    To spółdzielnia decyduje o tym kogo wpuści na swój teren. Skoro więc ASTRAL
    skutecznie blokuje rozwój konkurencji należałoby zapytać prezesa spółdzielni
    jaki ma interes w tym, aby nie wpuścić innej sieci na osiedle.
    Jeżeli na osiedlu jest jedna jedynie słuszna sieć i "dla dobra mieszkańców"
    nie wpuszcza się innych no ogól jest to korupcyjny układ na linii prezes
    spółdzielni (dyrektor administracji) a firma dostarczająca internet. Wiem co
    mówię.
    Proponuję dowiedzieć się bezpośrednio w siedzibie spółdzielni
    (administracji) na czym polega wyższość jednej sieci na osiedlu :)))))))).
    Szczególnie polecam to wspólnotom mieszkaniowym, które same się finansują,
    dlaczego nie mogą zainstalować sobie konkurencyjnej sieci kablowej.

    Jako pozytywny przykład polecam Retkinię-Północ, gdzie obok siebie
    funkcjonuje: Retsat1, Toya, TPsa i Dialog. Każdy może wybrać ofertę, która
    najbardziej mu odpowiada.