eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomoc prawna potrzeba pilnie - w spr. SMTS "Astral" w Lodz-Olechow-Janow › Re: pomoc prawna potrzeba pilnie - w spr. SMTS "Astral" w Lodz-Olechow-Janow
    From: "BartekB" <n...@...adresu>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.regionalne.lodz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomoc prawna potrzeba pilnie - w spr. SMTS "Astral" w Lodz-Olechow-Janow
    Date: Tue, 23 Apr 2002 20:02:34 +0200

    Użytkownik <t...@w...pdi.net> napisał
    > [..] Tobie sie nie podobalo co dostawales
    > to juz nie dostajesz i koniec. Jaki problem? Czy to stowarzyszenie to nie
    > grupa ludzi ktorzy sobie, swoimi "recami" w kraju telekomunikacyjnych
    > absurdow stworzyli dostep do Internetu?

    Sobie, swoimi recami... To po co oferuja innym dostep do internetu?
    Filantropia, czy jak... Nie znam szczegolow, ale umowa chyba zwykle do
    czegos zobowiazuje, nieprawdaz? Sam pewnie chcesz, zeby inni wywiazywali sie
    wobec Ciebie z zawieranych umow. Chyba czasy "bierz co daja, a jak sie nie
    podoba, to spier.." dawno minely... A przynajmniej mam taka nadzieje
    :)(pomijajac tu oczywiscie niektorych powszechnie nielubianych
    monopolistow).
    pzdr.
    B.

    PS. Ja tam nic nie mam do Astralu, ale zwyczajnie mi tu zalecialo
    subiektywna ocena sprawy... :/