eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomoc prawna potrzeba pilnie - w spr. SMTS "Astral" w Lodz-Olechow-Janow › Re: pomoc prawna potrzeba pilnie - w spr. SMTS "Astral" w Lodz-Olechow-Janow
    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.regionalne.lodz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomoc prawna potrzeba pilnie - w spr. SMTS "Astral" w Lodz-Olechow-Janow
    Date: Tue, 23 Apr 2002 16:37:58 +0000 (UTC)

    In pl.pregierz tvASTRAL <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Sprawa dotyczy poczynan stowarzyszenia miłośników telewizji satelitarnej
    > "Astral" w Łodzi i ich usług internetowych. Ze względów na pyskatość i
    > niechęć do płacenia za coś czego nie dostałem i wspomnienie o walnym
    > zebraniu i kontroli finansów zostałem w ciągu 24h całkowicie odcięty od
    > internetu i wypowiedziano mi umowę nie informując o tym w e właściwy sposób.
    > Proszę kontakt tel. 505726020 lub pomoc tu na grupie jeśli ktos mógłby
    > pomóc - jutro zamieszcze na http://tvastral.republika.pl/ statut i umowę.
    > Dzięki i przepraszam ale w pośpiechu pisane - bądzcie tolerancyjni :)

    Cos ci sa winni? Chca od ciebie czegos? Tobie sie nie podobalo co dostawales
    to juz nie dostajesz i koniec. Jaki problem? Czy to stowarzyszenie to nie
    grupa ludzi ktorzy sobie, swoimi "recami" w kraju telekomunikacyjnych
    absurdow stworzyli dostep do Internetu? Czy zwykla komercyjna firma ktora
    kosi za dostep jak za zboze i podle nie wywiazuje sie z obietnic?

    > t...@p...onet.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)