  • 1. Data: 2002-04-23 12:20:57
    Temat: Ubezpieczenie samochodowe
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Firma: TU Allianz
    Problem:
    Maj '01 - mała stłuczka, sprawca miał ubezpieczenie w PZU, po 8-miu
    miesiącach (na początku lutego) zakończony regres z ubezpieczenia sprawcy -
    wg. Allianz mam czyste konto
    Luty '02 - kradzież samochodu (jakieś 2-3 tygodnie po zakończeniu regresu)

    Kwiecień '02 - okazuje się, że pomimo regresu pierwszej szkody, ona nadal
    pozostaje pierwszą szkodą

    Innymi słowy - w pierwszej szkodzie miałem zerowy udział własny
    W drugiej (kradzież) chcą mi potrącić 10% z ubezpieczenia

    Czy mają prawo? W warunkach ubezpieczenia jest napisane, że zniesiony udział
    własny w _pierwszej_ szkodzie.

    Jeśli regres nic tu nie znaczy, to po cholerę w ogóle jego robienie?
    Przecież mogłem po prostu wziąć na remont z mojego AC.

    Ktoś może coś poradzić w celu odzyskania tych 10%?

    --
    Przemysław Maciuszko