  • 11. Data: 2005-01-18 22:05:02
    Temat: Re: polskie prawo, czyli morderstwo do przedawnienia (zalezy kto zabija)
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:csjurd$dr0$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.
    <g...@t...pl> pisze:

    > wiadomość jest w formacie HTML. Outlook Express pozwala na wysyłanie albo
    > jako TEKST albo jako HTML.
    A nóż pozwala na obranie ziemniaków, a także na zabicie człowieka (w tym
    idioty).
    Natomiast netykieta nie pozwala pisać na usenet w html.
    Zresztą - zostawmy netykietę. Ty zwykłego rozumu i kultury nie masz?

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2005-01-18 22:05:24
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 22:39:17 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > Pan zmienia historię.
    > Pozostali policjanci biegali pieszo i nie byli zmotoryzowani?
    >
    > Panu się z czterema pancernymi chyba pomyliło.

    Poczytaj sobie Kruku :
    http://www.zomoza.kgb.pl/

  • 13. Data: 2005-01-18 22:13:09
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał:

    > Kraj - aktualności *Śmierć Grzesia Przemyka do przedawnienia?*

    No teraz to pan przegial z tym html'em panie doktorze. Czas chyba zaczac
    szukac na pana paragrafow. Jutro ktos sie tym zajmie. Obiecuje !

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2005-01-18 22:42:26
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    proszę nie dokarmiać trolla.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 15. Data: 2005-01-18 22:51:27
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > proszę nie dokarmiać trolla.

    Nie pomoze niestety ;/
    BTW zauwazylem pewna cyklicznosc w wystapieniach Ravena -> wyglada to troche
    jak kardiogram,

    cisza.......BUM, fala opadajaca, jakies smieszne podrygi.....cisza......

    Dostaje zastrzyki i BUM nastepuje tuz przed nastepna iniekcja? Do teorii
    pasuje jesli lek dziala powoli.

    --
    Haha! Mam gmail!
    Oto podymne :

  • 16. Data: 2005-01-18 23:01:35
    Od: " " <k...@g...pl>

    > Bardzo śmieszne panie kacap z Urugwaju. Tam zwialiście na wszelki wypadek?
    > Karaiby czy Montevideo?

    Krrra... Krrraaa... Szczekasz, skamlesz i krrraaaaczesz panie PeHaDe
    Szerloku z żeszofa.

    Gdzie byli twoi kolesie przez ostatnie 10 lat, którzy zamiast ścigać zbrodnie
    komunizmu nabijali kabzę. A Ty co? Nie starczyło w korycie na Twój ryjek,
    zostałeś sam ze swoimi fobiami. Trochę głupio ci zapewne, że zostałeś tak
    załatwiony przez Tadzia w '91, hę? I co ci pozostało? Jedynie to PeHaDe,
    które wrażenia na nikim nie robi, no może jedynie na małżonce i psie sąsiadów.

    Jesteś smutnym, małym pokurczonym śmierdzącym odchodem, produktem ubocznym
    transformacji w tym kraju. Trzeba niestety tolerować to że istniejesz, trzeba
    nawet tolerować te twoje jęki i skamlenia, bo to twoje jedyne zajęcie. Na
    szczęście każdy kiedyś trafia do piachu.

    Całuski!

  • 17. Data: 2005-01-18 23:15:46
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > pasuje jesli lek dziala powoli.

    ja mysle ze to sa kolejne strzaly z defibrylatora :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 18. Data: 2005-01-18 23:35:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. g...@t...pl ...

    > A który paragraf tego zabrania kacyku jeden zafajdany?
    > Outlook Express umożliwia publikowanie w netnews w formacie TEXT, lub
    > HTML. Nie jest to zabronione ani przez provider'a, ani przez polskie,
    > ani inne prawo.

    tu nie chodzi o prawo (choc jest cos takiego jak netykieta) ale o to ze,
    prosze mi wierzyc, nie wszyscy uzywaja do czytania grup OE. Mało tego,
    prosze mi wierzyc, nie wszyscy do newsów uzywaja windowsa. I zeby wszyscy
    byli w stanie przeczytac wiadomosci, przyjeto pewne zasady, opisane wlasnie
    w netykiecie. Skoro ktos wysyła wiadomosci sprzeczne z tymi zasadami to
    albo nie jest tego swiadomy (rozumiem, trzeba pare rzeczy doczytac) albo
    robi to swiadomie... tylko po co? Zeby inni mieli problemy z przeczytaniem
    tego co napisał?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 19. Data: 2005-01-19 04:53:11
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > No teraz to pan przegial z tym html'em panie doktorze. Czas chyba zaczac
    > szukac na pana paragrafow. Jutro ktos sie tym zajmie. Obiecuje !

    Oczywiście zabicie ucznia liceum wydaje się być dla panów komunistów
    mniejszą zbrodnią od pisania wiadomości w HTMLu.

  • 20. Data: 2005-01-19 04:53:52
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nawet tolerować te twoje jęki i skamlenia, bo to twoje jedyne zajęcie. Na
    > szczęście każdy kiedyś trafia do piachu.

    Ty komunistyczny homusiu też kiedyś pójdziesz do piachu.