  • 521. Data: 2006-07-29 21:03:15
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > i najlepsze do tego miejsce jest w srodku miasta...

    Na kontrole drogowa dobre jest moim zdaniem wlasciwie kazde miejsce.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 522. Data: 2006-07-29 21:03:43
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > nie prawda, ustawa nie moze naruszac konstytucji.

    Od tego jest trybunal konstytucyjny.

  • 523. Data: 2006-07-29 21:03:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Bron.. mozna porzucic :)

    Motocykl tym bardziej. I w sumie więcej sensu ma wcześniejsze porzucenie
    pojazdu, niż porzucenie broni.

    > Nieastety policjanci chcieli sprawdzic, czy to
    > moze abyten bandyta czyinnyprzyzwoitymotorzysta (zakladajac, ze jednak
    > sa przyzwoici motorzysci). Ale rpzy setce na liczniku ciezko sie
    > sprawdza czy to wedka, czy moze dwururka.

    O, to teraz z wędką jechał? Opowiedz coś jeszcze...

  • 524. Data: 2006-07-29 21:04:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Tak, ale wylacznie pociskami p-panc.

    Dziecko... Mniej komiksów, na prawdę...

  • 525. Data: 2006-07-29 21:05:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Tyle teoria. Bo w praktyce taka blokada jest mozliwa tylko i wylacznie

    No popatrz, a Leperowi się udawało...

    > gdyotacza ze wszystkich stron droge po ktorej jedzie ucikajacy...

    Już ja widzę sportowy motocykl uciejący przez przydrożny rów a potem
    rżysko... Albo (jak w tym przypadku) na durch przez ściany domów.

  • 526. Data: 2006-07-29 21:13:17
    Temat: Re: policyjne morderstwo (schemat)
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > wcale nie "tak jak". Bo to debilek wyskoczyl na jezdnie z lizakiem ( i
    > ile nie klamie). Myslal ze to Dzien Milicjanta i mu kwiatki dadza.

    Moze myslal, ze koles sie jednak zatrzyma. Po za tym na prawde trudno
    sie ocenia predkosc zblizania szybkich obiektow. Zwlaszcza, jak ktos ma
    takie rpzyspieszneie jak na motorze.

    > Mozna, jezeli jest sie debilem. Nie widze wtedy przeszkod.

    Wiele razy widzialem, jak w bezpieczny sposob policjant wychodzil na
    tyle, na ile to jest konieczne aby zatrzymac lizakiem samochod.

    Czyoni wszyscycos zle robia?

  • 527. Data: 2006-07-29 21:14:42
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > a to juz jest wersja mordercy, ktory ma powazne powody zeby klamac.

    Przestan nazywac go morderca, bo wyrok jeszcze nie zapadl, cfelu
    (hehehe).

    Probe ucieczki podjakl tak ze 2-3 momenty wczesniej. Po tym jak
    zignorowal pierwsze wezwanie do zatrzymania. A wtedyjeszcze nie
    strzelano.

  • 528. Data: 2006-07-29 21:15:28
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > omawiamy konkretny przypadek i tego sie trzymaj.

    Trzymam sie jak moge. I pomysl sobie co bybylo jakby jeszcze dodatkowo
    gdzies w poblizu byl niedzwiedz. Albo trenifer. Albo weterynarz z
    tygrysem.

  • 529. Data: 2006-07-29 21:15:49
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > zgadz sie.

    Czyli bandyta zabija kobiete a my sie przygladamy.

  • 530. Data: 2006-07-29 21:15:51
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>