  • 331. Data: 2006-07-29 08:30:34
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Daniel Chlodzinski wrote:

    > A propo faktow, sluchalem wczoraj brata zabitego w TVN24

    No to mamy osobe emocjonalnie zwiazana z wydarzeniem.

    > to co wynika z jego
    > slow:
    > 1. Byl jedne radiowoz, nie 3 jak twierdzi policja.

    Znaczy on widzial jeden radiowz.

    > 2. Kiedy pojawil sie na motocykl radiowoz stal na podworku jednego z
    > mieszkancow, a panowie policjanci odpoczywali
    > sobie palac fajki.Motocyklista nie mogl widziec radiowozu.
    > 3. Kiedy go zobaczyli 2 ruszylo w poscig radiowozem, trzeci zaczal leciec na
    > butach strzelajac.

    O rany? Serio? Strzelal przez szyby radiowozu ktory gonil motocykliste?

    Rysunek pogladowy,

    -------------------------> kierunek poscigu

    policjant radiowoz motocykl
    na butach sciga ucieka
    strzala
    w motor

    No bo mi nie wmowisz,z e policjant na butach jest szybszy od radiowozu
    ;)

    > 4. Wlasciciel posesji na ktorej stal radiowoz znalazl na swoim podworku 2
    > luski, zlosil to policji, przyjechali i uzywajac slow
    > powszechnie uznanych za obrazliwe powiedzieli mu aby sie nie wtracal bo
    > jeszcze go dopadna.

    A iesz, ze u niektorych wlascicieli podworek rodza sie 2-glowe krowy, i
    wtedy oni opowiadaja, ze to wina kosmitow, ktorzy wyjmowali plody z ich
    zon ii przeszczepiali do krow? ;)

    > 5. Brat zabitego twierdzi ze zglaszaja sie do niego naoczni swiadkowie
    > "poscigu", ktorzy potwierdzaja w/w wersje zdarzen.

    Znaczy kuzyn, znajomy z ktorym mial wstapic do policji i pleban ;)

    > 6. Owi swiadkowie twierdza ze na razie policja jakos nie szuka z nimi
    > kontaktu, aby zweryfikowac jak na prawde wygladalo
    > to zdarzenie.

    Znaczy policja ma przeczesywac teraz cala okolice w promieniu 50 km i
    pytac, przepraszam, czypan moze widzoal poscig?

    > Ja juz nie wiem w jakim kraju zyje, ale wiem jedno. Place na tych
    > niebieskich "bohaterow" z moich podatkow, a wczoraj
    > brat zabitego na antenie ogolnopolskiej TV postawil bardzo powazne zarzuty
    > i ja mam nadzieje ze ktos te zarzuty zweryfikuje.

    Podsumuje - nie bylo ani mnie ani Ciebie tam. Gdybac mozna na kazdy
    temat. Dlatego ja sie opieram na faktach, ktore sa podawane do
    publicznej wiadomosci i ktore sa tymi "wlasciwymi" faktami. Ciezko
    gdybac.

    To co napisales moze miec w sobie sporo prawdy.

    Wieś, policjanci gdzies zajechali, byla interwencja w sprawie plota czy
    zdechlej kury, co ja zapity mietek tulipankiem zaciachal. Wtedy
    przyjmuja zgloszenie, ze trzeba blokowac. Zzzziiiiiiuuuuuuuu zmignal
    jakis motor -- no to maja podejrzanego. Nie bylo nawet blokady.
    Chclopaki wsiadaja i ruszaja w poscig. Trzeci zostaje, bo byl rozkaz
    rozlozyc blokade ;) a rozkaz to rozkaz. Oni nie sa od myslenia, tylko od
    wykonywania. 2 rusza w poscig, trzeci rozklada kolczatke. Wtem
    motocyklista zapragnal wyprobowac dluga prosta ponownie i zawraca.
    Chlopaki tez zawracaja. Wlasciwie On dopiero teraz zauwaza, ze ktos go
    sciga, nagle na drodze pojawia sie czlowiek, ledwo mu sie udaje go
    ominac dostaje kulke w oplery. Koniec.

    Ale takich wersji mozna sobie wygdybac dowolnie wiele.

    Dlatego pozostaje nam to, co mowi TV. Choc media klamia. Policja bedzie
    chciala zachowac twarz. Na razie im sie to udaje o tyle, ze sutuacja
    zostala przedstawiona tak, jakbyoni jednak byli bohaterami...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 332. Data: 2006-07-29 08:31:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    poczytaj art o obronie na www.ZbigniewZiobro.ORG to sie chlopcze dowiesz

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 333. Data: 2006-07-29 08:32:13
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > powiedz mi co to zmienia? glupota nie jest karalna KS.
    > poczytaj art 17.1 punkt 3. ustawy o policji

    Czytamy to w kolko, bo podajesz ten paragraf w kolko macieju.

    Sa sytuacje kiedyuzycie broni jest dopuszczalne. Sa wytyczne, zeby
    starac sie, zebybylo jak najmniej szkodliwe. A reszta -- reszta jzu
    zalezy od konkretnej sytuacjii osob bioracychw nich udzial.

  • 334. Data: 2006-07-29 08:32:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > No i? Czy to juz jest uprawnieniem do smigania bez prawka?

    pytanie powinno brzmiec czy jazda bez prawka jes usprawiedliwieniem
    zabcia TYM BARDZIEJ ze strzelajacy o tym nie ma zielonego pojecia.. no
    pomysl

  • 335. Data: 2006-07-29 08:33:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Idiota na motorze spowodowal smiertelne zagrozenie swojego zycia i ...
    > niestety... doprowadzil je do konca...

    aaa teraz rozumiem twoje rozumowanie, policjant uzyl broni w celu
    odparcia bezposredniego zagrozenia uraty zycia motocyklisty przez jego
    samego. I juz wszystko jasne, dziekuje za wyjasnieneie.

  • 336. Data: 2006-07-29 08:34:31
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    gub wrote:

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zapomniałeś że zapobiegli ucieczce niewinnego

    Ale chcieli go zatrzymac, jakby sie zatrzymal, to bylbyniewinnym
    motocyklista z mantatem za wykroczenie, ale nie zatrzymal sie, sciagnal
    na siebie podejrzenie, ze nei jest niewinny. Mial pecha, bo gdybynie
    napad w okolicy, to by go nie potraktoewano jak bandyte uzbrojonego i
    groznego. Ale to ze mial pecha, nie tlumaczy go z reszty zwoich glupich
    zachowan. Glupich az tak, ze doprowadzily do jego smierci. Proponuje
    kolesia zglosic do nagrody darwina.

  • 337. Data: 2006-07-29 08:36:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Czytamy to w kolko, bo podajesz ten paragraf w kolko macieju.
    >
    > Sa sytuacje kiedyuzycie broni jest dopuszczalne. Sa wytyczne, zeby
    > starac sie, zebybylo jak najmniej szkodliwe.

    i ze strzal nie moze zmierzac do pozbawienia zycia. A taki sposob
    strzelania w takich okolicznosciach zmierza, dlateo podaje wkolko i bede
    podawac w kolko ten art.

    P.

  • 338. Data: 2006-07-29 08:37:03
    Od: "Jacek" <j...@n...pl>

    > ale k. co to ma do strzelania. Od kiedy mozna zastrzelic czlowieka nie
    > zagrazajacemu nikomu dlatego ze nie wykonuje polecenia?
    > nie rozumiesz w goole o czym tutaj jest mowa

    To nie była zwykła kontrola drogowa. To byl obława na przestępcę. Skąd
    policjant miał wiedzieć, że to grzeczny chłopczyk jedzie sobie motocyklem do
    dziewczyny ? Miał się zatrzymać. Nic więcej.

    Jacek

  • 339. Data: 2006-07-29 08:37:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > No to mamy osobe emocjonalnie zwiazana z wydarzeniem.

    za to relacja policji jest zawze najbardziej obiektywana tymbardziej ze
    zagrozone sa ich tylki. Gratuluje,

    P.

  • 340. Data: 2006-07-29 08:38:26
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > w ogole bo to po prawie pewna smierc.

    Ale nie masz pewnosci. Bo wiesz, strzal w glowe to tez prawie pewna
    smierc. Upadek z 4-go pietra to tez prawie pewna smierc. A koles nie
    zatrzymujacy sie po strzalach ostrzegawczych to prawie pewnybandyta.

    > Trzeba dorwac wszelkimi ludzkimi
    > srodkami ale nie strzelac.

    Czyli postulujesz odebranie policji broni. No to niech odbiora. W sumie
    jest tyle mozliwosci na zatrzymanie uzbrojonego bandyty. Np. moze go
    otoczyc 200 policjantow - przeca wszystkich nei wystrzela, bo mu si
    eamunicja skonczy....

    > Co innego strzal w opony samochodu czy w silnik. Wtedy by nie bylo watku.

    A co jesli strzal mierzony w silnik przechodzi jednak przez szybe?

    Probowales kiedys strzelac do czegokolwiek, co porusza sie szybciej niz
    10km/h. Do czegkokolwiek co sie porusza. Czyuwazasz, ze przyspieszajacy
    motor, jadacy 100 na godzine to latwy cel?