  • 1. Data: 2023-10-03 13:02:13
    Temat: policja szuka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Shreku
    https://lodzka.policja.gov.pl/ld/informacje/88955,Zg
    ubila-samochod-zglosila-jego-kradziez-policjanci-zna
    lezli-zgube.html

    "Rankiem 25 września 2023 roku do bełchatowskiej komendy zgłosiła się
    bełchatowianka, która złożyła zawiadomienie dotyczące kradzieży z
    włamaniem jej samochodu marki Toyota Yaris. Kobieta podała, że pojazd
    został skradziony z parkingu usytuowanego przy bloku, w którym mieszka
    razem z dokumentami od pojazdu, które znajdowały się w aucie.

    W tej sprawie funkcjonariusze wdrożyli szereg policyjnych czynności
    zmierzających do odnalezienia pojazdu. W poszukiwaniu śladów i
    informacji rozpytywali okolicznych mieszkańców, sprawdzali różne
    tropy.
    Kryminalni przeszukując teren miasta jeszcze tego samego dnia
    odnaleźli toyotę. Stała zaparkowana na parkingu, przy jednym z
    miejscowych kościołów. Auto było pozamykane i nie nosiło żadnych
    śladów włamania. O tym fakcie policjanci poinformowali zgłaszającą,
    która przyjechała w miejsce gdzie znajdowało się jej auto. (*)
    Bełchatowianka sama stwierdziła, że auto nie zostało w żaden sposób
    uszkodzone, a z jego wnętrza nie zostały skradzione żadne przedmioty.
    W aucie znajdował się również dowód rejestracyjny. W trakcie rozmowy z
    policjantami właścicielka toyoty oświadczyła, że przypomniało jej się,
    że auto sama zaparkowała w tym miejscu w niedzielę 24 września.
    Poinformowała, że po wyjściu z kościoła do domu wróciła pieszo
    korzystając z ładnej pogody, zapominając, że przyjechała samochodem.
    Całą sytuację tłumaczyła roztargnieniem wynikającym z przemęczenia. "

    Nudzą sie w tym Bełchatowie. Ani schodów, ani Żoliborza ...

    (*) a czym przyjechała ?

    J.

  • 2. Data: 2023-10-03 14:30:17
    Temat: Re: policja szuka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 13:02, J.F pisze:
    > tłumaczyła roztargnieniem

    Też zostawiłem auto pod paczkomatem. Ale sobie sam przypomniałem, nie od
    razu. Policji jeszcze nie zdążyłem zaangażować.

    Robert

  • 3. Data: 2023-10-03 20:16:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Oct 2023 14:30:17 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Też zostawiłem auto pod paczkomatem. Ale sobie sam przypomniałem, nie od
    > razu. Policji jeszcze nie zdążyłem zaangażować.

    Swego czasu podobna sytuacja była w którejś z parafii diecezji tarnowskiej.
    Starszy już proboszcz był posiadaczem PF 125p. Rzadko nim jeździł, bo nie
    miał takiej potrzeby.
    Ale razu pewnego pojechał nim do Tarnowa na jakieś sympozjum czy inną
    konferencję. A późneij z rozpędu, jak zwykle, poszedł na PKS aby pojechać
    do domu.
    Następnego dnia patrzy i nie widzi swojego fiata. Zgłasza więc na milicję,
    że auto zniknęło.
    Po pewnym czasie (może ze 2, może 3 dni) milicja przyprowadziła mu autko na
    podwórko.
    Z sytuacji śmiał się zarówno proboszcz "sklerotyk" jak i milicjanci.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-10-03 20:25:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Też zostawiłem auto pod paczkomatem. Ale sobie sam przypomniałem, nie od
    > razu. Policji jeszcze nie zdążyłem zaangażować.

    To akurat wyciekło do prasy, ale zdarza się nie jakoś sporadycznie.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2023-10-03 22:42:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To akurat wyciekło do prasy, ale zdarza się nie jakoś sporadycznie.

    A jak znajdujecie jak nie ma adresu gdzie szukać? :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-10-03 23:24:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 22:42, Shrek pisze:

    > A jak znajdujecie jak nie ma adresu gdzie szukać? :P

    Szklana kula, fusy z porannej kawy, a ja preferuję wahadełko.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 7. Data: 2023-10-04 06:33:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Szklana kula, fusy z porannej kawy, a ja preferuję wahadełko.

    Rozumiem - wszystko przez to że zgłosiłem wieczorem i fusów z porannej
    kawy zabrakło.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-10-04 15:07:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Oct 2023 06:33:07 +0200, Shrek wrote:

    > Rozumiem - wszystko przez to że zgłosiłem wieczorem i fusów z porannej
    > kawy zabrakło.

    Na drugi dzien od rana szukali wlaciciela busa ... i znaleźli.

    J.

  • 9. Data: 2023-10-04 17:21:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 15:07, J.F pisze:

    > Na drugi dzien od rana szukali wlaciciela busa ... i znaleźli.

    Raczej ciężko powiedzieć, że znaleźli, bo go znaleźli dopiero jak
    przyjechali do moto (i to w sumie też nie jego a jego chatę, jego w niej
    nie było tylko syn).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!