  • 251. Data: 2019-06-18 06:33:23
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2019 o 23:30, J.F. pisze:

    > Zadzwon, zapytaj sie :-)

    Ale dlaczego mam dzwonić - wszystko poza twoim przkonaniem wskazuje, że
    SOR i IP to równe miejsca.

    > Ja tam bylem.
    > Moze w projekcie tak bylo, to napis wykonano.

    OK - byłeś i co - planowe przyjęcia były na SOR? Tak jak pisałem - znam
    szpital gdzie tak było, ale to sytuacja przejściowa związana z remontem.
    Wszyscy zgodnie (personel również) twierdzili, że dyrektor się z chujem
    na łby zamienił.

    Shrek

  • 252. Data: 2019-06-18 11:29:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ale dlaczego mam dzwonić - wszystko poza twoim przkonaniem wskazuje,
    >że SOR i IP to równe miejsca.

    Ja tam bylem :-)

> [...]
    >znam szpital gdzie tak było, ale to sytuacja przejściowa związana z
    >remontem. Wszyscy zgodnie (personel również) twierdzili, że dyrektor

    Wiec zadzwon na oddzial, powiedz ze masz skierowanie do szpitala, i
    chcialbys przyjechac..

    J.

  • 253. Data: 2019-06-18 21:46:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2019 o 11:29, J.F. pisze:

    > Wiec zadzwon na oddzial, powiedz ze masz skierowanie do szpitala, i
    > chcialbys przyjechac..

    Jeszcze raz - po co? Bywałem w szpitalach, więc wiem, że planoe
    przyjęcia co do zasady odbywają się przez sor. Internet też tak
    twierdzi. Ty dzwoń i wrzuć nagraną rozmowę.

    Shrek

  • 254. Data: 2019-06-19 13:53:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Jeszcze raz - po co? Bywałem w szpitalach, więc wiem, że planoe
    >przyjęcia co do zasady odbywają się przez sor.

    Chyba ci zabraklo NIE :-)

    >Internet też tak twierdzi. Ty dzwoń i wrzuć nagraną rozmowę.

    Ja tam wiem.
    Chcesz rozszerzyc swoj swiatopoglad, lub nie :-)

    J.

  • 255. Data: 2019-06-19 21:31:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.06.2019 o 13:53, J.F. pisze:

    > Chyba ci zabraklo NIE :-)

    Racja.

    > Ja tam wiem.

    To jeszcze sprawdź, czy to tymczasowo nie było.

    Shrek