  • 1. Data: 2019-05-31 13:27:37
    Temat: Prokuratura w systemie sprawiedliwości
    Od: u2 <u...@o...pl>

    http://www.kod-podlaskie.pl/29-05-prokuratura-w-syst
    emie-sprawiedliwosci/

    Prokuratura w systemie sprawiedliwości - spotkanie z prok. Krzysztofem
    Parchimowiczem

    Gdy tworzono nową nową ustawę o prokuraturze, u jej podstaw legło wiele
    ,,szczytnych haseł''.

    Poprawienie organizacji pracy, skuteczność i efektywność ścigania oraz
    zagwarantowanie większego zaangażowania prokuratorów w wykonywanie
    obowiązków służbowych.

    Po ponad trzech latach wejścia w życie nowego >Prawa o prokuraturze<,
    efekty ,,dobrej zmiany'' w prokuraturze są już aż nadto widoczne.

    Deprecjonowanie wcześniejszych osiągnięć prokuratury i eksponowanie jej
    obecnych rzekomych sukcesów jest jedynie propagandą sukcesu, bo
    pozostaje w sprzeczności z faktyczną organizacją pracy, sytuacją kadrową
    i uzyskiwanymi efektami pracy.

    Prokuratorzy, którzy mają odwagę podnosić głos krytyczny w kwestii
    destrukcji prokuratury, którzy stają w obronie praworządności są
    stawiani przed sądem dyscyplinarnym.

    Niech nie cichnie debata o prokuraturze, o jej miejscu w systemie
    sprawiedliwości. Prokuratura jest jej nieodłącznym trybem.

    Zapraszamy na spotkanie w Białymstoku, które odbędzie się 29 maja 2019
    r. o godz. 18.00 w Sali Kolumnowej na 2 piętrze Centrum Astoria, przy.
    ul. Sienkiewicza 4

    Gościem będzie prokurator Krzysztof Parchimowicz - Prezes Stowarzyszenia
    Prokuratorów Lex Super Omnia.

    Wydarzenie wspólnie organizują Wolna Prokuratura i KOD Podlaskie.

    https://wpolityce.pl/polityka/449011-ujawniamyszokuj
    ace-popisy-znanego-sledczego-na-imprezie-kod

    [...]

    Parchimowicz nawiązał do zmian w kodeksie karnym zaproponowanych przez
    resort sprawiedliwości. Zaostrza się w nim kary m.in. dla pedofilów.

    Ten człowiek, skazany na dożywocie nie ma nadziei, jest bezkarny.
    Może zabić strażnika i nic mu się nie stanie. Może być jeszcze raz
    skazany na dożywotnie pozbawienie wolności. Czasami tak bywa, że do
    więzienia na długie lata trafiają ludzie w podeszłym wieku. Bezwzględne
    pozbawienie wolności będzie oznaczać, że będą musiały powstać oddziały
    geriatryczne. Jeżeli te kary będą wymierzane za przestępstwa najcięższe,
    to będą uważani za niebezpiecznych i będą chodzili skuci kajdankami na
    terenie zakładu karnego

    - załamywał ręce Parchimowicz.

    **To coś co w nowożytnej historii prawa karnego wykonawczego nigdy
    nie miało miejsca i co w społeczeństwie wrażliwym powinno budzić
    zastanowienie. To niehumanitarne, by zamykać kogoś bez nadziei, że
    będzie mógł opuścić zakład karny

    - dodał prokurator zatroskany o los najniebezpieczniejszych bandytów.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ:UJAWNIAMY. Taki z niego ,,demokrata"? Prok. Parchimowicz
    narzeka na nagrody dla kolegów, ale chętnie je przyjmował w czasach PRL!

    Parchimowicz nie byłby sobą, gdyby nie zaatakował Zbigniewa Ziobrę.

    **Od marca 2016 stoi na czele prokuratury polityk Zbigniew Ziobro.
    To prezes partii i musi akceptować wskazania rządu w dziedzinie
    prowadzonej polityki. Polityk myśli innymi kategoriami. Chce zdobyć
    władzę i urządzać kraj według swoich upodobań, bądź tę władzę utrzymać i
    mamy ]krok do tego, by cienką granicę przekroczyć. Mam sygnały, że
    prokurator tę granicę przekroczył

    - stwierdził.

    Minister Ziobro skończył aplikację prokuratorską, ale togi nigdy
    nie ubrał. Jego doświadczenia są nikłe, ale jako polityk zajmujący się
    wymiarem sprawiedliwości jest przykładem polityka, który jest populistą
    i odwołuje si do schematów myślowych które są sprzeczne z dyrektywami.
    Trudno mówić o autorytecie prawniczym w przypadku Zbigniewa Ziobry,
    skoro jest prokuratorem i jednocześnie posłem

    - pieklił się Krzysztof Parchimowicz.

    Zbigniew Ziobro nie waha się, by o osobach, które są zaburzone i
    popełniły ciężkie przestępstwa, odbyli karę i są izolowani pod kontrolą
    medyczną, mówić jako o ,,bestiach".Mówił w Sejmie, że pedofile będą
    trafiali na 30 lat do ,,pierdla". Takiego określenia używa prawnik? To
    nie jest rozmowa ani rozmowa kolegów po piwie. Trzeba szanować
    instytucje prawne

    - atakował Parchimowicz.

    [...]
    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-05-31 22:15:01
    Temat: Re: Prokuratura w systemie sprawiedliwości
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-31 o 13:27, u2 pisze:
> [...]
    > trafiali na 30 lat do ,,pierdla". Takiego określenia używa prawnik? To
    > nie jest rozmowa ani rozmowa kolegów po piwie. Trzeba szanować

    W którym miejscu nie ma racji i dlaczego? Słuchamy...

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2019-05-31 22:26:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 31.05.2019 o 22:15, Sonn pisze:
    > W którym miejscu nie ma racji i dlaczego? Słuchamy...

    wy to kto ?:)

    --
    I love love