  • 61. Data: 2014-03-20 00:12:17
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 00:05, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > Dlaczego tak sadzisz?
    > I co moze byc wg ciebie lepszym dowodem niz zapis z kamery?

    Przyznanie się sprawcy lub zeznania świadka.

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2014-03-20 00:13:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-19 22:38, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > Jasne, tylko na jakiej podstawie bedzie mozna odtworzyc przebieg wypadku?
    > Slady na sniegu przetarte przez ratraka, swiadkowie po miesiaccu juz
    > niczego nie pamietaja.
    > A monitoring nadpisuje sie po 1-2 dniach.

    > E, od antysemitow to moge tobie nawrzucac, jak bardzo chcesz.
    > No chyba ze do tego watku zleci mkarwan.

    Wiem że możesz, wiem też że to jedyne co potrafisz.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2014-03-20 01:06:44
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgd88g$4eh$3@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Przyznanie się sprawcy
    A jak sie nie przyzna?
    Raczysz zartowac?
    Zreszta byc moze obydwie ofiary wypadku uznaja sie za poszkodowane. Tzn.
    sadza ze sprawca jest druga strona.

    >lub zeznania świadka.

    Zeznania swiadka maja wieksza wage od zapisu z kamery?
    Powaznie?
    --
    TA

  • 64. Data: 2014-03-20 01:07:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgd8a4$4eh$4@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Wiem że możesz, wiem też że to jedyne co potrafisz.

    No to niewiele wiesz.
    --
    TA

  • 65. Data: 2014-03-20 07:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A w jaki sposób udowodnić kto jest którym punktem ?

    Np. po kolorze ubioru?

  • 66. Data: 2014-03-20 09:54:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 07:00, Użytkownik Budzik napisał:

    > Np. po kolorze ubioru?

    Widziałeś ty kiedyś zapis z monitoringu ?

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2014-03-20 09:59:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 01:06, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > A jak sie nie przyzna?
    > Raczysz zartowac?
    > Zreszta byc moze obydwie ofiary wypadku uznaja sie za poszkodowane. Tzn.
    > sadza ze sprawca jest druga strona.

    No widzisz, jak cię naprowadzić to dojdziesz.
    I teraz zastanów się jak to rozegrać kiedy strona przeciwna
    nie tylko się nie przyzna ale oskarży twoją czy ciebie.

    > Zeznania swiadka maja wieksza wage od zapisu z kamery?

    W większości przypadków z powodu kiepskiej jakości nagrania
    owszem. Zwłaszcza że nagranie ze stoku nie będzie równie
    dobrze widoczne jak np. takie z placu na stacji benzynowej.
    Jak ktoś wcześniej napisał nie będzie jak ustalić kto jest
    którą kropką na monitorze.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2014-03-20 10:00:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 01:07, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > No to niewiele wiesz.

    Wiele, wiele.
    Reklamujesz się z tej strony od wielu lat w usenecie.

    Pozdrawiam

  • 69. Data: 2014-03-20 12:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Widziałeś ty kiedyś zapis z monitoringu ?

    A Ty?

  • 70. Data: 2014-03-20 14:17:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgeal0$3ns$1@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > No widzisz, jak cię naprowadzić to dojdziesz.
    > I teraz zastanów się jak to rozegrać kiedy strona przeciwna
    > nie tylko się nie przyzna ale oskarży twoją czy ciebie.
    Nie wiem. Nie jestem strona.
    Ani prawnikiem.

> [...]
    > dobrze widoczne jak np. takie z placu na stacji benzynowej.
    > Jak ktoś wcześniej napisał nie będzie jak ustalić kto jest

    Cos sie uczepil tych kropek jak pijany plota?
    Lepiej zmien firme ktora zalozyla ci monitoring bo cie oszukuja.
    --
    TA