  • 51. Data: 2014-03-19 17:28:06
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-6F8B7C.03293219032014@node2.news
    .atman.pl...
> [...]
    .atman.pl...

    > Ale mowilem, ze nastepnego dnia zgloszenie przyjeto.
    > A postepownie jest chyba prowadzone, bo do poszkodowanej przyjechalo
    > dwoch wywiadowcow w celu przesluchania.
    > Stawic sie nie mogla osobiscie bo w skutek wypadku jest unieruchomiona.

    Nie przyjęto zgłoszenia, tylko wysłano policjanta w celu przyjęcia
    zawiadomienia o wykroczeniu od osoby, która nie mogła przyjść do Komendy.
    Natomiast nie da się tego zrobić na telefon po prostu.

  • 52. Data: 2014-03-19 18:31:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-17 18:33, Użytkownik Budzik napisał:

    > Chcesz powiedziec, ze nie bedzie widac, kto jechał szybciej i kto z góry?
    > Przeciez nie trzeba rozpoznawać sprawcy po rysach twarzy - on jest znany.
    > Trzeba tylko zobaczy, jakim torem i jechały obie osoby.

    Chcę powiedzieć że nie koniecznie udowodnisz w sądzie kto
    był tym szybszym z materiału filmowego.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2014-03-19 18:33:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-19 03:31, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > A skad w tym przypadku policja ma wiedziec czy zachodzi czy nie zachodzi
    > taka potrzeba?
    > I czy nie trzeba ustalic sprawcy wypadku?

    Oprą się na przepisach które ktoś już ci podawał w tym wątku.
    Ale zawsze możesz użyć swojej wypróbowanej metody z p.s.historia
    i nawrzucać im od antysemitów. Na pewno pomoże. :-)

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2014-03-19 19:17:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Chcę powiedzieć że nie koniecznie udowodnisz w sądzie kto
    > był tym szybszym z materiału filmowego.

    Bo?
    Monitoring jest az tak złej jakosci, ze nie mozna dwóch punktów na stoku
    dojrzec?

  • 55. Data: 2014-03-19 22:38:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgcke1$fsr$2@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Oprą się na przepisach które ktoś już ci podawał w tym wątku.
    Jasne, tylko na jakiej podstawie bedzie mozna odtworzyc przebieg wypadku?
    Slady na sniegu przetarte przez ratraka, swiadkowie po miesiaccu juz
    niczego nie pamietaja.
    A monitoring nadpisuje sie po 1-2 dniach.

    > Ale zawsze możesz użyć swojej wypróbowanej metody z p.s.historia
    > i nawrzucać im od antysemitów. Na pewno pomoże. :-)

    E, od antysemitow to moge tobie nawrzucac, jak bardzo chcesz.
    No chyba ze do tego watku zleci mkarwan.
    --
    TA

  • 56. Data: 2014-03-19 23:57:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Chcę powiedzieć że nie koniecznie udowodnisz w sądzie kto
    > był tym szybszym z materiału filmowego.

    A jest jakiś przepis, że ten szybszy jest winny?

  • 57. Data: 2014-03-20 00:05:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgck8r$fsr$1@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Chcę powiedzieć że nie koniecznie udowodnisz w sądzie kto
    > był tym szybszym z materiału filmowego.

    Dlaczego tak sadzisz?
    I co moze byc wg ciebie lepszym dowodem niz zapis z kamery?
    --
    TA

  • 58. Data: 2014-03-20 00:08:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-19 19:17, Użytkownik Budzik napisał:

    > Bo?
    > Monitoring jest az tak złej jakosci, ze nie mozna dwóch punktów na stoku
    > dojrzec?

    A w jaki sposób udowodnić kto jest którym punktem ?

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2014-03-20 00:10:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Bo?
    > Monitoring jest az tak złej jakosci, ze nie mozna dwóch punktów na stoku
    > dojrzec?

    W tym przypadku jest to kamerka transmitujaca sytuacje ze stoku do netu.
    Twarzy wprawdzie nie widac, ale sylwetki i styl jazdy sa jak najbardziej
    rozpoznawalne. To nie sa 'punkty'
    Sytuacje ulatwia fakt, ze tylko jedna z osob bioraca udzial w wypadku
    jechala na snowboardzie.
    --
    TA

  • 60. Data: 2014-03-20 00:10:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-19 23:57, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > A jest jakiś przepis, że ten szybszy jest winny?

    To jest już czepianie się słówek. Niezależnie czy winny będzie
    szybszy czy ten który komuś drogę zajechał jak udowodnisz
    że ten w żółtym czy jasnym kasku/czapce to Kowalski ?